Impreza na orientację w Ramach Święta Południa Gdańska 17.09.2016

Klub Harpagan organizuje imprezę na orientację „Gdańsk Południe Orientuje się Rodzinnie” w ramach Święta Południa Gdańska, dnia 17.09.2016. Start masowy o 15.30 na trasie krótkiej i długiej (Scorelauf)

W pliku PDF podaje pełny regulamin „Gdańsk Południe Orientuje się Rodzinnie”

gdansk-poludnie-orientuje-sie-rodzinnie-1

 

 

Skrócony regulamin

REGULAMIN

imprezy na orientację

„Południe Gdańska Orientuje się Rodzinnie”

w ramach Święta Południa Gdańska

17 września 2016 (sobota); – Gdańsk Ujeścisko-Łostowice

 

– rodzinna impreza na orientację o charakterze rekreacyjnym;

– forma: Scorelauf – uczestnicy potwierdzają wszystkie punkty w dowolnej kolejności na karcie startowej;

– trasy: krótka-zespoły (1-5 osób) limit 40 minut, długa zespoły (1-5 osób) limit 60 minut;

– mapa topograficzna 1:10 000;

– wpisowe: dzieci do 18 roku życia 0 zł, dorośli 5 zł poprzez zgłoszenie internetowe do dnia 15.09.2016 lub 10 zł w bazie imprezy;

 

  1. Organizator:

Pomorski Klub Orientacji „HARPAGAN” z siedzibą w Gdańsku, ul Ogarna 72, 80-826 Gdańsk,  tel. 606 210-024, e-mail klub@nullharpagan.pl,

Rada Dzielnicy Ujeścisko-Łostowice, Dom Sąsiedzki ul. Przemyska 21, 80-180 Gdańsk, Adres email: kontakt@nullradaujescisko.pl, adres email Zarządu RO: zarzad@nullradaujescisko.pl, numer tel. 58 682 02 03

  1. Termin i miejsce: 17 września 2016 (sobota); – Gdańsk Ujeścisk-Łostowice
  2. Baza i biuro imprezy:

 

Źródło: www.google.pl/maps

 

Biuro imprezy przyjmuje uczestników od godziny 14.00 do 15.00;

Baza i biuro imprezy zlokalizowane będzie przy SP 12 ul. Człuchowska 6

Lokalizacja GPS 

 

Lokalizacja GPS  : 54.324909, 18.583758

https://goo.gl/maps/6Qujc5DEJSw

 

  1. Zespół organizacyjny:

Impreza organizowana jest przez grono klubowiczek, klubowiczów i sympatyków Pomorskiego Klubu Orientacji HARPAGAN, Radę Dzielnicy Ujeścisko-Łostowice oraz wolontariuszy ze Wspólnoty Jeruzalem;

 

  1. Program imprezy:

17 września 2016 (sobota):

RAMOWY PROGRAM IMPREZY:

od 13.00 do 15.00 praca biura imprezy,

15.15 otwarcie imprezy (przekazanie informacji dotyczących tras, przywitanie uczestników)

15.30 start masowy dla wszystkich uczestników

16.10 meta dla trasy krótkiej

16.30 meta dla trasy długiej

Ok 17.00 losowanie atrakcyjnych nagród dla uczestników którzy potwierdzili wszystkie punkty na swojej trasie.

 

  1. Opłata startowa:

 

Trasy:Wysokość opłaty startowej: Osoby zgłoszone w terminie do piątku 15.09.2016 włącznie. Opłata płatna w Biurze, w bazie imprezy. Osoby niezgłoszone w terminie. Opłata płatna w Biurze, w bazie imprezy.
Dzieci i młodzież do 18 roku życia, 0 zł 0 zł
Dorośli roczniki: 1998 i starsi 5 zł 10 zł

 

  1. Zgłoszenia:

Internet: Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 15 czerwca 2016 roku (piątek) poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie klub@nullharpagan.pl

W zgłoszeniu należy podać: trasa, uczestników od 1 do 5 (imię, nazwisko, rok urodzenia, nazwa drużyny)

 

Na miejscu, w biurze imprezy: Na każdą trasę startową jest ustalony limit zgłoszeń. Zalecamy zgłoszenia poprzez internet. Na miejscu tylko do wyczerpania pakietów startowych w ramach limitów na danej trasie.

  1. Uczestnictwo:

Prawo uczestnictwa w imprezie na orientację „Południe Gdańska Orientuje się Rodzinnie”

–  które ukończyły 18 lat oraz

– osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć tylko za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego

 

  1. Kategorie startowe:

Na wszystkich trasach istnieje możliwość startu w zespołach bądź indywidualnie.

Opis kategorii startowych

Krótka (zespoły 1-5 osób)

(liczy się ukończenie trasy)

Długa (zespoły 1-5 osób)

(liczy się ukończenie trasy)

 

 

  1. Zasady rywalizacji:

Scorelauf – uczestnicy w dowolnej kolejności potwierdzają punkty kontrolne na karcie startowej;

Start masowy wszystkich uczestników biegu.

Trasa krótka – limit 40 minut

Trasa długa – limit czasu 60 minut

 

  1. Mapy:

Na wszystkich trasach będzie mapa topograficzna w skali 1:10000

  1. Punkty Kontrolne i ich potwierdzanie:

Na punktach kontrolnych znajdują się płócienne (przestrzenne) lampiony biało pomarańczowe wraz z perforatorem do potwierdzania PK. Każdy punkt ma umieszczony swój numer PK widoczny z każdej strony lampionu. Potwierdzenie PK następuje poprzez perforację karty startowej w kolejnej kratce numeru PK perforatorem z PK.

  1. Nagrody:

– Każdy uczestnik lub zespół który potwierdzi wszystkie punkty kontrolne ze swojej trasy weźmie udział w losowaniu atrakcyjnych nagród tj: Powerbank, odtwarzacz mp3, słuchawki,

– upominek dla każdego uczestnika

  1. Świadczenia:

– mapa z trasą biegu,

– niespodzianka od rady dzielnicy

– komunikat techniczny,

– pamiątkowy dyplom dla każdego uczestnika,

– coś na ząb na mecie imprezy – gorący posiłek,

– arbuz lub jabłko,

– napój lub gorąca herbata,

  1. Ochrona środowiska naturalnego:

Uczestnicy obowiązani są szanować środowisko naturalne, w którym poruszają się podczas imprezy. Uczestnicy nie mogą zanieczyszczać terenu i pozostawiać śmieci na trasach. W przypadku naruszania tego przepisu, uczestnicy mogą być ukarani dyskwalifikacją.

  1. Dane osobowe, wizerunek oraz korespondencja:

Informacje dotyczące danych osobowych, wizerunku oraz korespondencji są integralną częścią Regulaminu „Południe Gdańska Orientuje się Rodzinnie” i można znaleźć je poniżej tego dokumentu.

  1. Postanowienia końcowe:

– impreza na orientację odbędzie się bez względu na pogodę;

– uczestnicy startują na własną odpowiedzialność;

– zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń;

– uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie;

– ostateczna interpretacja komunikatu startowego należy do organizatorów;

– za szkody wyrządzone przez uczestników wobec innych uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada;

– organizatorzy nie odpowiadają za rzeczy pozostawione bez opieki;

– młodzież poniżej 18 roku życia startuje za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego;

– wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich w bazie imprezy jak i na trasach imprezy.

– opiekę sędziowską,

-protokół z imprezy (w formie elektronicznej),

– potwierdzenie punktów do OInO,

– świeże powietrze (nawet całkiem sporo) i dobrą zabawę,

– inne nieujawnione w miarę możliwości organizacyjnych.