Harpus Niedźwiednik – 5 marca

Wracamy w Nowym Roku! Serdecznie zapraszamy na Harpusia do Gdańska – pierwsza edycja odbędzie się w lasach na Niedźwiedniku. Do wyboru jak zawsze 4 trasy o różnym stopniu trudności. Dla początkujących przewidujemy szkolenia z mapą. Zapraszamy do wspólnego aktywnego wypoczynku!

Szczegóły poniżej (kliknij na wpis):

Informacje techniczne:

1. Baza:

Baza (biuro zawodów) zlokalizowane będzie w Podstawowej Szkole Społecznej „Niedźwiednik” przy ul. Słowackiego 83 w Gdańsku.

Niezależnie od pogody uczestnicy będą mieli schronienie w szkole przed i po starcie. Na mecie będzie czekała herbata oraz owoce.

[themify_map address=”54.376086, 18.569621″ type=”satellite” ]

2. Start i meta zlokalizowane będą nieopodal szkoły – dojście po faworkach (biało-czerwona taśma).

 

3.Opis punktów i skala mapy, forma imprezy:

– szczegółowe informacje odnośnie długości tras, skali mapy oraz opisy punktów kontrolnych zostaną podane na mapie i będą wywieszone w bazie,

– trasy będą zbudowane w formie liniówki (obowiązkowa kolejność potwierdzenia PK).

 

4. Pełny regulamin imprezy znajduje się w strefie uczestnika:

Regulamin Dzielnicowej Imprezy na Orientację Harpuś

 

5. Współpraca:

Podstawowa Szkołą Społeczna „Niedźwiednik”

Biuro Turystyki  Aktywnej KOMPAS

Wydawnictwo ADAMADA

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku

Pizzeria Leone

Portal www.trojmiasto.pl

Portal www.gdansk.pl

Portal www.pomorskie.eu

Portal www.pieknekaszuby.pl

Radio Gdańsk

Pomorska Federacja Sportu

PTTK Oddział Regionalny Gdańsk

Gdańska Organizacja Turystyczna

 

6. Ramowy program imprezy:

od 10.30 do 12.00 praca biura imprezy,

10.50 otwarcie imprezy (przekazanie informacji dotyczących tras, przywitanie uczestników)

11.00 godzina „0” dla wszystkich tras,

11:00 – 12:00 start wszystkich tras,

14.00 – zakończenie imprezy,

losowanie nagród i odbiór dyplomów odbywa się zaraz po przybyciu na metę,

orientacyjne wyniki ze wszystkich tras będą wywieszane w trakcie trwania imprezy.

 

7. Opłata startowa:

Opłata startowa w 2017 roku

 

8. Zgody na start dla dzieci:

Druki będą dostępne na terenie biura imprezy. Zmianie ulegnie treść zgody – dostosujemy ją na potrzeby wszystkich startów na Harpusiu w 2017 roku. Po każdej kolejnej imprezie baza zgód będzie uzupełniana, a biuro będzie jedynie potwierdzać z państwem czy zgoda rzeczywiście była już w tym roku wypełniana. Mamy nadzieję, że przyspieszy to pracę Biura i ograniczy czas oczekiwania na pakiet startowy :)