Świadczenia startowe

Zastanawiasz się co obejmuje wpisowe na Rajdzie Harpagan? Pamiętaj, żeby być na bieżąco – czasem lubimy zostawić sobie asa w rękawie :) Poniżej znajdziesz szczegóły!

 
18010577_1848473102070574_834634306115670152_n
 
  • Możliwość uczestnictwa w Rajdzie i przeżycia harpaganowych EMOCJI,
  • Dwa noclegi w Bazie Rajdu w warunkach turystycznych – na hali sportowej (należy posiadać własny śpiwór i karimatę),
  • Okolicznościowy numer startowy (zapewniamy IMIENNY numer dla osób, które opłacą start do 10 kwietnia, pozostałe numery imienne w miarę możliwości drukarni),
  • Okolicznościowy numer startowy na rower (laminowany, dla tras rowerowych i mieszanej),
  • Okolicznościowy numerek startowy dla pieska (właściciela startującego z pasem prosimy o podanie tej informacji przy zapisach, a numerek zostanie wydany),
  • Pamiątkowa ,,smycz” rajdowa,
  • Komunikat techniczny,
  • Pamiątkowa naklejka rajdowa,
  • Komplet map (kolorowe, możliwie najbardziej aktualne, w foliowym worku strunowym) i materiałów startowych,
  • Aktualizacja map przez budowniczego tras i kartografów,
  • Profesjonalne przygotowanie tras rajdowych,
  • Kolorowy dyplom uczestnictwa dla każdego, niezależnie od uzyskanego wyniku na trasie,
  • Medal uczestnictwa dla każdego, wręczany na mecie, niezależnie od uzyskanego wyniku na trasie,
  • Jeden ciepły posiłek regeneracyjny w Bazie Rajdu (wydawany po powrocie z trasy),
  • Obsługa wybranych Punktów Kontrolnych na trasie (oznaczone symbolem „człowiek” na mapie),
  • Woda na wybranych Punktach Kontrolnych (oznaczone symbolem „kubeczek” na mapie),
  • Żywność na wybranych Punktach Kontrolnych (oznaczenie symbolem „widelec” na mapie) – jadłospis podany zostanie w komunikacie technicznym,
  • Opieka medyczna w Bazie Rajdu, na mecie Rajdu oraz Punktach Kontrolnych (oznaczenie symbolem „krzyż” na mapach),
  • Opieka organizatorów i wolontariuszy w Bazie, na trasach, na mecie w trakcie trwania Rajdu (a także zdalnie przed i po),
  • Obsługa wyników elektronicznym systemem SPORTIdent (oprócz TP10),
  • Przygotowanie wyników on-line (na bieżąco w trakcie trwania Rajdu),
  • Przygotowanie wyników off-line dla trasy TP10 Harpuś,
  • Prowadzenie klasyfikacji drużynowej i firmowej,
  • Przechowalnie bagaży i rowerów, toalety, prysznice w Bazie Rajdu,
  • Parkingi dla odpowiedniej liczby samochodów w okolicy Bazy Rajdu (w miarę możliwość przy samej bazie),
  • Obsługa fotograficzna i filmowa,
  • Prowadzenie relacji LIVE z Bazy, z tras, z półmetka oraz mety.
  • Odciski okolicznościowych pieczęci,
  • Wrzątek do celów spożywczych wraz z zestawem kawa, herbata, dodatki, kubki (dostępne w Bazie Rajdu),
  • Przygotowanie uroczystego zakończenia wraz z losowaniem atrakcyjnych nagród,
  • Potwierdzenie OInO (wszystkie trasy 1 pkt), OTP i KOT – potwierdzanie w PK INFO,
  • Potwierdzenie delegacji służbowych – potwierdzanie w PK INFO,
  • Całodobowa opieka nad Bazą Rajdu (zabezpieczenie sanitarne: sprzątanie, wywóz śmieci, prąd, woda bieżąca),
  • Inne materiały w miarę napływu świadczeń oraz współpracy ze sponsorami.