Procedura startowa

 

Uczestnik po przybyciu do Bazy Rajdu Harpagan zobowiązany jest do:

  • zameldowania się w Biurze Rajdu – odbiór świadczeń startowych (należy mieć dowód osobisty)
  • zameldowania się w Biurze SportIdent (wypożyczenie elektronicznej karty startowej lub weryfikacja własnego chipa)  – nie dotyczy uczestników trasy TP10 HARPUŚ
  • odbioru koszulki (jeśli była zamawiana przy zgłoszeniu internetowym) w Punkcie Info
  • pojawienia się na placu startowym kilka minut przed startem konkretnej trasy 
  • ustawienia się przy odpowiednim boksie wydawania map (zgodnie ze swoim numerem startowym, boksy wydzielają mapy dla 25 lub 50 kolejnych numerów startowych)

Starty poszczególnych tras:

20 października 2017 (piątek):

  • 21.00 start trasy pieszej TP100 i TM150 (etap pieszy),

21 października 2017 (sobota):

  • 06.30 start trasy rowerowej TR200,
  • 07.00 – 14.00 start trasy mieszanej TM150 (etap rowerowy),
  • 07.30 start trasy pieszej TP50,
  • 08.30 start trasy rowerowej TR100,
  • 09.30 start trasy pieszej TP25,
  • 10.30 start trasy rowerowej TR50,
  • 11.00 szkolenie dla uczestników trasy TP10 HARPUŚ w miejscu startu
  • 11.30 start trasy pieszej TP10 HARPUŚ,

Mapy rozdawane są na 5 minut przed poszczególnymi startami!