FAQ

  1. Zapłaciłem, a nie ma mnie na liście startowej umieszczonej na stronie internetowej. Dlaczego?

Biuro Rajdu weryfikuje wszystkie zgłoszenia ręcznie. Ze względu na dużą ilość uczestników, potrzebuje czasu na sprawdzenie wszystkich zgłoszeń. Lista startowa jest regularnie aktualizowana, więc czekaj cierpliwie :) Jeżeli mimo zgłoszenia oraz dokonania wpłaty dalej nie pojawiasz się na liście startowej, napisz na rajd@nullharpagan.pl, powołując się na swój numer ID. Dla pewności weź ze sobą na Rajd potwierdzenie dokonanego przelewu.

  1. Czy można zmienić trasę?

Tak, jest to możliwe. Odsyłamy do naszego regulaminu, punkt 16. -> klik

  1. Czym różni się numer ID od numeru startowego?

Numer ID jest losowym numerem przydzielanym przez system zgłoszeniowy, natomiast numer startowy przydzielany jest przez biuro rajdu w zależności od wybranej trasy i jest nadawany w momencie zweryfikowania opłaty startowej. Znajdując się w biurze rajdu, korzystaj z numeru startowego.

  1. Czy można wchodzić do szkoły z rowerem?

Staramy się umieszczać przechowalnie rowerów na zewnątrz szkoły (pod namiotami i strzeżone przez nas 24h na dobę). W takim wypadku prosimy nie wchodzić z rowerami do budynku!

  1. Gdzie w Szemudzie znajduje się bankomat?

W Szemudzie znajduje się kilka bankomatów – mapka znajduje się tutaj.

  1. Gdzie i w jakich dniach mogę odebrać koszulkę, która zamówiłem przez Internet?

Wszystkie zamówione przez Internet koszulki można odbierać w Sklepiku/Punkcie Informacyjnym w godzinach jego otwarcia, czyli od 17.00 do 24.00 w piątek, od 5.30 do 22.00 w sobotę lub od 7.00 do 9.00 w niedzielę.

  1. Czy mogę kupić prezent od Grey Wolf?

Niestety nie ma takiej możliwości. Koszulki/sukienki/kupony Grey Wolf są specjalnym dodatkiem ufundowanym przez naszego sponsora tylko dla kobiet startujących na naszych trasach rajdowych.

  1. Kiedy i gdzie wydawane są mapy?

Mapy wydawane są na 5 minuty przed startem danej trasy na placu startowym. Mapy rozdawane są w kilku sektorach (utworzonych na podstawie numerów startowych uczestników). W oczekiwaniu na mapę startujący powinni ustawiać się w linii w kolejności od najmniejszego do największego numeru przy danym stanowisku – przyspieszy to wydawanie numerowanych map.

  1. Gdzie odebrać mapę, jeśli nie zdążyłem na start?

Jeżeli spóźnisz się na start, nie martw się! Spóźniony uczestnik każdej trasy może odebrać swoją mapę na placu startowym, w namiocie przy scenie.

  1. Gdzie w bazie mogę dostać wrzątek? Czy uczestnicy mają dostęp do czajników?

Na terenie bazy znajdą się ogólnodostępne czajniki (będą rozstawione na stołówce). Dodatkowo będzie przygotowana kawa, herbata + dodatki i kubeczki. Zapraszamy do korzystania!

  1. W jakich godzinach mogę zjeść obiad? Czy muszę za niego zapłacić?

Obiady wydawane są w stołówce, 21 października (sobota) w godzinach 11:00-22:00. Kupon na posiłek dla każdego uczestnika znajduje się w pakiecie startowym (obiad wliczony jest w pakiet startowy każdego uczestnika).

  1. Gdzie mogę umyć swój rower po powrocie z lasu?

Na terenie bazy znajduje się myjnia rowerowa. Jej lokalizację będzie można znaleźć na mapce w komunikacie technicznym. W Cewicach myjnia zostanie przygotowana na wewnętrznym dziedzińcu szkoły.

  1. Czy certyfikat i statuetkę można odebrać tylko na zakończeniu?

Nie, istnieje także inna procedura odbioru pamiątek, którą można pobrać na naszej stronie internetowej -> klik

Oczywiście gorąco zachęcamy wszystkich do pozostania na Zakończeniu Rajdu oraz losowaniu nagród w sobotę o 22:00 (lub o 17:00 – dotyczy trasy TP10 Harpuś).

  1. Czy mogę wziąć udział w losowaniu nagród, jeśli nie ma mnie na zakończeniu?

Nie. Aby wziąć udział w losowaniu nagród, należy osobiście pojawić się na zakończeniu ze swoim numerem startowym. Każdemu uczestnikowi przysługuje jeden los.

Na każde inne pytanie odpowie nasz Koordynator:

Dominika, tel. 503 332 717

info@nullharpagan.pl

oraz

Punkt Informacyjny w bazie Rajdu – dostępny (prawie) non-stop :)