Nowy termin – procedury

Nowy termin i zasady zwrotów wpisowego

Jak wiecie, musieliśmy przełożyć XXVI Harce Prezesa (edycja nocna) ze względów bezpieczeństwa. Proponujemy nowy termin – 22-24 stycznia 2021.

Jak widzicie imprezę rozciągamy na 2 noce, w razie gdyby zaostrzeniu uległy przepisy. W piątkowy wieczór/noc wystartują trasy: TP5, TP10 łatwa, TP10, TP10 dog, a w sobotni wieczór/noc wystartują trasy: TP15 łatwa, TP15, TP20, TP30.

Jeśli pasuje Ci nowy termin – bardzo się cieszymy! Domyślnie przenosimy Twoją opłatę na nowy termin i nic więcej nie musisz robić.

Jeśli nowy termin Ci nie pasuje – podaj swoje imię, nazwisko i ID zgłoszenia w tym formularzu: (KLIKNIJ TUTAJ), a my sukcesywnie w najbliższych dniach będzie oddawać wpisowe na konta bankowe nadawców. Prosimy o chwilę cierpliwości – przelewy musimy wykonywać ręcznie i po prostu chwilę to potrwa. Zwracamy oczywiście pełne wpisowe.

Jeśli nie płaciłeś – nie musisz nic robić, chyba, że chcesz wziąć udział w nowym terminie – wtedy opłać swój start.

Jeśli nowy termin Ci pasuje, a nie byłeś zapisany – nic straconego! Na początku roku postaramy się włączyć ponownie zapisy i wtedy będzie można dołączyć.