Gdańsk Osowa – 18.09.2016 Regulamin

Zapraszamy na kolejną edycję Harpusia. Baza zlokalizowana będzie na końcu ul. Juraty.

Pełen regulamin oraz mapa dojazdu znajduje się w strefie uczestnika

 

 

Regulamin Gdańsk-Osowa 19.09.2016 oraz mapa dojazdu

 

 

Do zobaczenia na DInO Harpuś

 

 

Skrót regulaminu:

1. Cele DInO „Harpuś”

– rozwijanie wśród dzieci, młodzieży i dorosłych zamiłowania do turystyki aktywnej i rekreacji,

– popularyzacja imprez na orientację, jako doskonałej formy niekonwencjonalnego wypoczynku dla rodzin,

– wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację,

– praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem,

– ukazanie uczestnikom ciekawych miejsc do spędzania czasu wolnego w gdańskich dzielnicach,

2. Nazwa imprezy:

 Dzielnicowa Impreza na Orientację „Harpuś”

3. Organizator:

Pomorski Klub Orientacji „HARPAGAN” z siedzibą w Gdańsku, ul Ogarna 72, 80-826 Gdańsk,  tel. 606 210-024, e-mail harpus@nullharpagan.pl, www.harpagan.pl

4. Zespół organizacyjny:

Imprezy  organizowane są przez grono klubowiczek, klubowiczów i sympatyków Pomorskiego Klubu Orientacji HARPAGAN.

Funkcje zespołu organizacyjnego zawarte są w osobnych komunikatach startowych DInO „Harpuś”.

5. Termin i miejsca:

18 września 2016 – Gdańsk Osowa

GPS: 54°26’07.7″N, 18°28’12.1″E

6. Baza i biuro imprezy:

Biuro imprezy przyjmuje uczestników od godziny 10.30 do 12.00;

7. Współpraca:

Biuro Turystyki  Aktywnej KOMPAS

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku

Pizzeria Leone

Portal www.trojmiasto.pl

Portal www.gdansk.pl

Portal www.pomorskie.eu

Portal www.pieknekaszuby.pl

Radio Gdańsk

Pomorska Federacja Sportu

PTTK Oddział Regionalny Gdańsk

Gdańska Organizacja Turystyczna

8. Dofinansowanie:

Informacje o dofinansowaniu zawarte są w osobnych komunikatach startowych DInO „Harpuś”.

9. Program imprezy:

18 września 2016 (niedziela):

RAMOWY PROGRAM IMPREZY:

od 10.30 do 12.00 praca biura imprezy,

10.50 otwarcie imprezy (przekazanie informacji dotyczących tras, przywitanie uczestników)

11.00 godzina „0” dla wszystkich tras,

11:00 – 12:00 start wszystkich tras

14.00 – zakończenie imprezy

losowanie nagród i odbiór dyplomów odbywa się zaraz po przybyciu na metę;

orientacyjne wyniki ze wszystkich tras będą wywieszane w trakcie trwania imprezy;

10.Opłata startowa:

Terminy płatności

  • Pierwszy termin – osoby zgłoszone do piątku przed Harpusiem
  • Drugi termin – osoby niezgłoszone lub zgłoszone później niż w piątek

11. Zgłoszenia:

Internet: Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 16 września 2016 (piątek) poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie www.harpagan.pl/harpus

Na miejscu, w biurze imprezy: Na każdą trasę startową jest ustalony limit zgłoszeń. Zalecamy zgłoszenia poprzez internet. Na miejscu tylko do wyczerpania pakietów startowych w ramach limitów na danej trasie.

12. Uczestnictwo:

Prawo uczestnictwa w Dzielnicowej Imprezie na Orientację „Harpuś” mają osoby:

–  które ukończyły 18 lat oraz

– osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć tylko za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego

Formularz „”Pozwolenia na uczestnictwo osoby niepełnoletniej”” można pobrać tutaj lub w bazie imprezy.

Każdy uczestnik startuje na własną odpowiedzialność (w przypadku uczestników niepełnoletnich na wyłączną odpowiedzialność rodzica lub opiekuna prawnego). Dopuszcza się do uczestnictwa w imprezie wyłącznie osoby posiadające dobry stan zdrowia, nieposiadające przeciwwskazań medycznych do uczestnictwa w imprezie na orientację. Ten fakt uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem na formularzu przygotowanym przez Organizatora.

– W przypadku osób niepełnoletnich potwierdzenie dobrego stanu zdrowia, braku przeciwwskazań medycznych oraz wyrażenie zgody na udział w dzielnicowej imprezie na orientację „Harpuś” potwierdza na formularzu „Pozwolenia na start osoby niepełnoletniej” własnoręcznym podpisem rodzic lub opiekun prawny nieletniego uczestnika oraz osoba, której opiekunowie prawni powierzyli opiekę nad nieletnim w czasie trwania imprezy.

13. Kategorie startowe:

Na wszystkich trasach istnieje możliwość startu w zespołach bądź indywidualnie.

ZIELONA – krótka i łatwa,

(liczy się ukończenie trasy)

NIEBIESKA – średnio długa i dość łatwa,

(liczy się ukończenie trasy)

CZERWONA – dość długa i  dość trudna,

(liczy się ukończenie trasy)

CZARNA – długa i  trudna,

(liczy się ukończenie trasy)

14. Zasady rywalizacji:

Zasady rywalizacji są integralną częścią Regulaminu Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”, i można znaleźć je poniżej tego dokumentu.

15. Mapy:

Na wszystkich trasach mapy kolorowe przeznaczone do biegów na orientację. Dokładne skale map zostaną podane w komunikacie technicznym. Trasy będą budowane w skali od 1:4000 do 1:10000.

16. Punkty Kontrolne i ich potwierdzanie:

Na punktach kontrolnych znajdują się płócienne (przestrzenne) lampiony biało pomarańczowe wraz z perforatorem do potwierdzania PK. Każdy punkt ma umieszczony swój numer PK widoczny z każdej strony lampionu. Potwierdzenie PK następuje poprzez perforację karty startowej w kolejnej kratce numeru PK perforatorem z PK.

17. Nagrody:

Na każdej imprezie odbywa się losowanie nagród i upominków.

18. Świadczenia:

– mapa z trasą biegu,

– komunikat techniczny,

– pamiątkowy dyplom dla każdego uczestnika,

– odcisk pamiątkowej pieczęci;

– coś na ząb na mecie imprezy,

– napój lub gorąca herbata,

– opiekę sędziowską,

-protokół z imprezy (w formie elektronicznej),

– potwierdzenie punktów do OInO,

– świeże powietrze (nawet całkiem sporo) i dobrą zabawę,

– inne nieujawnione w miarę możliwości organizacyjnych.

19. Atrakcje podczas imprezy na orientację:

Informacje o atrakcjach zawarte są w osobnych komunikatach startowych DInO „Harpuś”,

20. Komunikat techniczny:

Szczegółowy Komunikat techniczny z omówieniem tras będzie dostępny w Bazie imprezy oraz na stronie internetowej www.harpagan.pl/harpus. Komunikat nadrukowany będzie również na odwrocie mapy!

21. Ochrona środowiska naturalnego:

Uczestnicy obowiązani są szanować środowisko naturalne, w którym poruszają się podczas imprezy. Uczestnicy nie mogą zanieczyszczać terenu i pozostawiać śmieci na trasach. W przypadku naruszania tego przepisu, uczestnicy mogą być ukarani dyskwalifikacją.

22. Dane osobowe, wizerunek oraz korespondencja:

Informacje dotyczące danych osobowych, wizerunku oraz korespondencji są integralną częścią Regulaminu Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś” i można znaleźć je poniżej tego dokumentu.

23. Postanowienia końcowe:

– impreza na orientację odbędzie się bez względu na pogodę;

– uczestnicy startują na własną odpowiedzialność;

– zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń;

– uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie;

– ostateczna interpretacja komunikatu startowego należy do organizatorów;

– za szkody wyrządzone przez uczestników wobec innych uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada;

– organizatorzy nie odpowiadają za rzeczy pozostawione bez opieki;

– organizator zastrzega sobie prawo do zezwolenia personelowi medycznemu i paramedycznemu zatrudnionemu w imieniu Organizatora do udzielenia pierwszej pomocy medycznej lub wykonania innych zabiegów medycznych, także transportu Uczestnika poszkodowanego w bezpieczne miejsce;

– młodzież poniżej 18 roku życia startuje za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego;

– wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich w bazie „Harpusia” jak i na trasach imprezy.