Najbliższy Harpuś na Niedźwiedniku 03.04.2016 – regulamin, informacje

Zapraszamy na kolejną edycję Harpusia na Niedźwiedniku, która odbędzie się 03.04.2016. Tym razem zmagania z mapą będą odbywać się w lesie. Każdy będzie mógł znaleźć odpowiednią trasę dla siebie. Teren charakteryzuje się urozmaiconą rzeźbą terenu.

 

Pełny regulamin znajduję się w pliku PDF

[Nie znaleziono pliku]

 

 

 

Skrót z regulaminu 03.04.2016 Gdańsk Brętowo – Niedźwiednik

Biuro imprezy przyjmuje uczestników od godziny 10.30 do 12.00;

Baza i biuro imprezy zlokalizowane będzie w Podstawowej Szkole Społecznej „Niedźwiadnik” ul Słowackiego 83 w Gdańsku

Lokalizacja GPS 

Lokalizacja GPS  : 54.376186, 18.569460

https://goo.gl/maps/pdfYxJinT4v

 

 

 

12516462_1360381007321579_208704206_n

 

[mapsmarker marker=”8″]

 

  1. Dojazd i dojście:

Istnieje możliwość dojazdu komunikacją miejską. Docelowy przystanek – Potokowa

http://trojmiasto.jakdojade.pl/

 

  1. Współpraca:

Biuro Turystyki  Aktywnej KOMPAS

Podstawowa Szkoła Społeczna „Niedźwiednik”

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku

Agencja Reklamowa „Esencja” – kreatorzy reklamy

Pizzeria Leone

Portal www.trojmiasto.pl

Portal www.gdansk.pl

Portal www.pomorskie.eu

Portal www.pieknekaszuby.pl

Radio Gdańsk

Pomorska Federacja Sportu

PTTK Oddział Regionalny Gdańsk

Gdańska Organizacja Turystyczna

 

 

  1. Cel imprezy na orientację:

– rozwijanie wśród dzieci, młodzieży i dorosłych zamiłowania do uprawiania sportu, zachęcenie do turystyki aktywnej i rekreacji,

– popularyzacja imprez na orientację, jako doskonałej formy niekonwencjonalnego wypoczynku dla rodzin,

– wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację,

– praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem,

– ukazanie uczestnikom ciekawych miejsc do spędzania czasu wolnego w gdańskich dzielnicach,

  1. Zespół organizacyjny:

Impreza organizowana jest przez grono klubowiczek, klubowiczów i sympatyków Pomorskiego Klubu Orientacji HARPAGAN.

 

  1. Program imprezy:

03 kwietnia 2016 (niedziela):

RAMOWY PROGRAM IMPREZY:

od 10.30 do 12.00 praca biura imprezy,

10.50 otwarcie imprezy (przekazanie informacji dotyczących tras, przywitanie uczestników)

11.00 godzina „0” dla wszystkich tras,

11:00 – 12:00 start wszystkich tras

14.00 – zakończenie imprezy

losowanie nagród i odbiór dyplomów odbywa się zaraz po przybyciu na metę;

orientacyjne wyniki ze wszystkich tras będą wywieszane w trakcie trwania imprezy;

 

  1. Opłata startowa:

 

Trasy:Wysokość opłaty startowej: Osoby zgłoszone w terminie do piątku 01.04.2016 włącznie. Opłata płatna w Biurze, w bazie imprezy. Osoby niezgłoszone w terminie. Opłata płatna w Biurze, w bazie imprezy.
Dzieci do 6 roku życia, roczniki 2010 i młodsi 1 zł 1 zł
Dzieci do 12 roku życia, roczniki: 2004 i młodsi 5 zł 10 zł
Młodzież do 20 roku życia, roczniki: 1996-2003 10 zł 15 zł
Dorośli roczniki: 1995 i starsi 15 zł 20 zł
Uczniowie Podstawowej Szkoły Społecznej „Niedźwiednik” 1 zł 1 zł

 

  1. Zgłoszenia:

Internet: Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 01 kwietnia 2016 roku (piątek) poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie www.harpagan.pl/harpus

Na miejscu, w biurze imprezy: Na każdą trasę startową jest ustalony limit zgłoszeń. Zalecamy zgłoszenia poprzez internet. Na miejscu tylko do wyczerpania pakietów startowych w ramach limitów na danej trasie.

  1. Uczestnictwo:

Prawo uczestnictwa w Dzielnicowej Imprezie na Orientację „Harpuś” mają osoby:

–  które ukończyły 18 lat oraz

– osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć tylko za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego

 

Formularz „”Pozwolenia na uczestnictwo osoby niepełnoletniej”” można pobrać ze strony imprezy, z działu „”Pliki do pobrania”, lub w bazie imprezy.

Każdy uczestnik startuje na własną odpowiedzialność (w przypadku uczestników niepełnoletnich na wyłączną odpowiedzialność rodzica lub opiekuna prawnego). Dopuszcza się do uczestnictwa w imprezie wyłącznie osoby posiadające dobry stan zdrowia, nieposiadające przeciwwskazań medycznych do uczestnictwa w imprezie na orientację. Ten fakt uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem na formularzu przygotowanym przez Organizatora.

– W przypadku osób niepełnoletnich potwierdzenie dobrego stanu zdrowia, braku przeciwwskazań medycznych oraz wyrażenie zgody na udział w dzielnicowej imprezie na orientację „Harpuś” potwierdza na formularzu „Pozwolenia na start osoby niepełnoletniej” własnoręcznym podpisem rodzic lub opiekun prawny nieletniego uczestnika oraz osoba, której opiekunowie prawni powierzyli opiekę nad nieletnim w czasie trwania imprezy.

  1. Kategorie startowe:

Na wszystkich trasach istnieje możliwość startu w zespołach bądź indywidualnie.

Opis kategorii startowych

ZIELONA – krótka i łatwa,

(liczy się ukończenie trasy)

NIEBIESKA – średnio długa i dość łatwa,

(liczy się ukończenie trasy)

CZERWONA – dość długa i dość trudna,

(liczy się ukończenie trasy)

CZARNA – długa i trudna,

(liczy się ukończenie trasy)

 

  1. Zasady rywalizacji:

Zasady rywalizacji są integralną częścią Regulaminu Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”, i można znaleźć je na stronie imprezy www.harpagan.pl/harpus

 

Start wszystkich uczestników odbywa się w wyznaczonych minutach startowych, przydzielonych w biurze imprezy. Po starcie uczestnicy zmierzają do mety non-stop.

 

Klasyfikacja:

Wyniki wstępne będą dostępne w bazie imprezy.  Wyniki końcowe będą dostępne w przeciągu dwóch dni po zakończonej imprezie.

 

  1. Mapy:

Na wszystkich trasach mapy do biegów na orientację,  kolorowe. Dokładne skale map zostaną podane w komunikacie technicznym. Trasy będą budowane w skali od 1:4000 do 1:10000.

  1. Punkty Kontrolne i ich potwierdzanie:

Na punktach kontrolnych znajdują się płócienne (przestrzenne) lampiony biało pomarańczowe wraz z perforatorem do potwierdzania PK. Każdy punkt ma umieszczony swój numer PK widoczny z każdej strony lampionu. Potwierdzenie PK następuje poprzez perforację karty startowej w kolejnej kratce numeru PK perforatorem z PK.

  1. Nagrody:

– każdy uczestnik bierze udział w losowaniu drobnych upominków,

  1. Świadczenia:

– mapa z trasą biegu,

– komunikat techniczny,

– pamiątkowy dyplom dla każdego uczestnika,

– odcisk pamiątkowej pieczęci;

– coś na ząb na mecie imprezy,

– napój lub gorąca herbata,

– opiekę sędziowską,

-protokół z imprezy (w formie elektronicznej),

– potwierdzenie punktów do OInO,

– świeże powietrze (nawet całkiem sporo) i dobrą zabawę,

– inne nieujawnione w miarę możliwości organizacyjnych.

  1. Komunikat techniczny:

Szczegółowy Komunikat techniczny z omówieniem tras będzie dostępny w Bazie imprezy oraz na stronie internetowej http://www.harpagan.pl/harpus

  1. Ochrona środowiska naturalnego:

Uczestnicy obowiązani są szanować środowisko naturalne, w którym poruszają się podczas imprezy. Uczestnicy nie mogą zanieczyszczać terenu i pozostawiać śmieci na trasach. W przypadku naruszania tego przepisu, uczestnicy mogą być ukarani dyskwalifikacją.

  1. Dane osobowe, wizerunek oraz korespondencja:

Informacje dotyczące danych osobowych, wizerunku oraz korespondencji są integralną częścią Regulaminu Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś” i można znaleźć je poniżej tego dokumentu.

  1. Postanowienia końcowe:

– impreza na orientację odbędzie się bez względu na pogodę;

– uczestnicy startują na własną odpowiedzialność;

– zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń;

– uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie;

– ostateczna interpretacja komunikatu startowego należy do organizatorów;

– za szkody wyrządzone przez uczestników wobec innych uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada;

– organizatorzy nie odpowiadają za rzeczy pozostawione bez opieki;

– młodzież poniżej 18 roku życia startuje za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego;

– wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich w bazie „Harpusia” jak i na trasach imprezy.