Najbliższy Harpuś odbędzie się 5 października (sobota) w Kurorcie Sopot.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami!
1. Miejsce bazy
wkrótce
Spotykamy się na świeżym powietrzu.
Współrzędne GPS: wkrótce
Poniżej znajdziesz mapę z zaznaczoną pinezką:
2. Opis punktów i skala mapy, forma imprezy
- punkty kontrolne w terenie zostaną oznaczone przestrzennymi biało-pomarańczowymi lampionami
- szczegółowe informacje odnośnie długości tras, skali mapy oraz opisy punktów kontrolnych zostaną podane na mapie i będą wywieszone w bazie imprezy
3. Regulamin Imprezy
Regulamin Dzielnicowej Imprezy na Orientację Harpuś
4. Współpraca
Miasto Sopot
Biuro Turystyki Aktywnej KOMPAS
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
Portal www.trojmiasto.pl
Portal www.gdansk.pl
Portal www.pomorskie.eu
Portal www.pieknekaszuby.pl
PTTK Oddział Regionalny Gdańsk
Gdańska Organizacja Turystyczna
5. Ramowy program
- od 10.30 – czynna baza imprezy,
- od 10.30 do 12.30 – praca biura imprezy,
- 10.30 godzina „0” dla wszystkich tras,
- 10.30 – 13.00 start wszystkich tras (można wystartować w dowolnym momencie, nie trzeba przychodzić na 10:30),
- do 14:00 – PK ustawione w terenie,
- po powrocie na metę: poczęstunek, losowanie upominków, dyplomy, zdawanie numerów, pieczątki i inne atrakcje,
- 14:15 – zamknięcie bazy imprezy.
Po powrocie na metę:
- dla wszystkich przygotowujemy napoje i zdrowe przekąski,
- losowanie upominków,
- odbiór dyplomów, naklejek i wpisy do książeczek,
- pamiątkowe zdjęcia w harpusiowej ramce,
- wyniki oficjalne pojawią się na stronie internetowej po imprezie.
6. Opłata startowa
Oznaczenie | Zgłoszenie internetowe | Zgłoszenie na miejscu |
---|---|---|
Dzieci do 3. roku życia, roczniki 2024-2021 | 1 zł | 5 zł |
Dzieci od 4. do 18. roku życia, roczniki 2020-2006 | 15 zł | 20 zł |
Dorośli od 19. roku życia, roczniki 2005 i starsi | 25 zł | 30 zł |
Opłata dotyczy każdego uczestnika z zespołu. Zachęcamy do zgłaszania się przez formularz internetowy – opłaty są niższe, a nam pozwoli to przygotować odpowiednią ilość świadczeń dla każdego uczestnika. Wszelkie opłaty płatne są gotówką w biurze Harpusia w dniu imprezy.
Mieszkańcy Sopotu (po okazaniu Karty Sopocianina lub dokumentu potwierdzającego miejsce zamieszkania, np. prawo jazdy, rachunek za prąd) startują bez opłat.
7. Zgody na start dla dzieci
Druki będą dostępne w biurze imprezy. Jeśli Twoje dziecko/podopieczny startuje pod opieką innego dorosłego, a Ty nie będziesz obecny/a – prosimy o przekazanie zgody na start dziecka (wzór zgody dostępny jest do pobrania TUTAJ).
UWAGA
Tutaj zapoznasz się z komunikatem sanitarnym.