Harpuś – Sopot Kurort

Najbliższy Harpuś  odbędzie się 5 października (sobota) w Kurorcie Sopot.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami!

5.10

1. Miejsce bazy

wkrótce

Spotykamy się na świeżym powietrzu.

Współrzędne GPS: wkrótce

Poniżej znajdziesz mapę z zaznaczoną pinezką:

2. Opis punktów i skala mapy, forma imprezy

  • punkty kontrolne w terenie zostaną oznaczone przestrzennymi biało-pomarańczowymi lampionami
  • szczegółowe informacje odnośnie długości tras, skali mapy oraz opisy punktów kontrolnych zostaną podane na mapie i będą wywieszone w bazie imprezy

3. Regulamin Imprezy

Regulamin Dzielnicowej Imprezy na Orientację Harpuś

4. Współpraca

Miasto Sopot

Biuro Turystyki  Aktywnej KOMPAS

GREY WOLF

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku

Portal www.trojmiasto.pl

Portal www.gdansk.pl

Portal www.pomorskie.eu

Portal www.pieknekaszuby.pl

Radio Gdańsk

Pomorska Federacja Sportu

PTTK Oddział Regionalny Gdańsk

Gdańska Organizacja Turystyczna

5. Ramowy program

  • od 10.30 – czynna baza imprezy,
  • od 10.30 do 12.30 – praca biura imprezy,
  • 10.30 godzina „0” dla wszystkich tras,
  • 10.30 – 13.00 start wszystkich tras (można wystartować w dowolnym momencie, nie trzeba przychodzić na 10:30),
  • do 14:00 – PK ustawione w terenie,
  • po powrocie na metę: poczęstunek, losowanie upominków, dyplomy, zdawanie numerów, pieczątki i inne atrakcje,
  • 14:15 – zamknięcie bazy imprezy.

Po powrocie na metę:

  • dla wszystkich przygotowujemy napoje i zdrowe przekąski,
  • losowanie upominków,
  • odbiór dyplomów, naklejek i wpisy do książeczek,
  • pamiątkowe zdjęcia w harpusiowej ramce,
  • wyniki oficjalne pojawią się na stronie internetowej po imprezie.

6. Opłata startowa

OznaczenieZgłoszenie internetoweZgłoszenie na miejscu
Dzieci do 3. roku życia, roczniki 2024-20211 zł5 zł
Dzieci od 4. do 18. roku życia, roczniki 2020-200615 zł20 zł
Dorośli od 19. roku życia, roczniki 2005 i starsi25 zł30 zł

Opłata dotyczy każdego uczestnika z zespołu. Zachęcamy  do zgłaszania się przez formularz internetowy – opłaty są niższe, a nam pozwoli to przygotować odpowiednią ilość świadczeń dla każdego uczestnika. Wszelkie opłaty płatne są gotówką w biurze Harpusia w dniu imprezy.

Mieszkańcy Sopotu (po okazaniu Karty Sopocianina lub dokumentu potwierdzającego miejsce zamieszkania, np. prawo jazdy, rachunek za prąd) startują bez opłat.

7. Zgody na start dla dzieci

Druki będą dostępne w biurze imprezy. Jeśli Twoje dziecko/podopieczny startuje pod opieką innego dorosłego, a Ty nie będziesz obecny/a – prosimy o przekazanie zgody na start dziecka (wzór zgody dostępny jest do pobrania TUTAJ).

UWAGA

Tutaj zapoznasz się z komunikatem sanitarnym.