Galeria Parku Brzeźnieńskiego
Na najbliższej Dzielnicowej Imprezie na Orientację w Parku Brzeźnieńskim na uczestników czeka bardzo ciekawy teren.
Na najbliższej Dzielnicowej Imprezie na Orientację w Parku Brzeźnieńskim na uczestników czeka bardzo ciekawy teren.
Harpuś – jest to impreza na orientację o charakterze sportowo – rekreacyjnym, mająca charakter otwarty dla wszystkich, w tym dla rodzin z dziećmi. Zadaniem uczestnika jest odnalezienie określonej liczby punktów kontrolnych, zaznaczonych na mapie, w jak najkrótszym czasie. Wybór wariantu, czyli drogi pomiędzy kolejnymi punktami, pozostaje w gestii uczestnika.
Załącznik do regulaminu:
[Nie znaleziono pliku]Pomorski Klub Orientacji „HARPAGAN” z siedzibą w Gdańsku, ul Ogarna 72, 80-826 Gdańsk, tel. 606 210-024, e-mail klub@nullharpagan.pl, www.harpagan.pl
Biuro imprezy przyjmuje uczestników od godziny 10.30 do 12.30;
Baza i biuro imprezy zlokalizowane będzie w Szkole Podstawowej nr 20 w Gdańsku ul. Wczasy 3, dzielnica Gdańsk-Brzeźno,
Lokalizacja GPS
54.409278, 18.630667
Lokalizacja bazy dnia 15.11.2015
Dojazd tramwajem nr 3,5,8 do przystanku Wczasy. Dojście z przystanku do bazy ok 200m,
Szkoła Podstawowa nr 20 w Gdańsku ul. Wczasy 3,
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku,
– rozwijanie wśród dzieci, młodzieży i dorosłych zamiłowania do uprawiania sportu, zachęcenie do turystyki aktywnej i rekreacji,
– popularyzacja imprez na orientację, jako doskonałej formy niekonwencjonalnego wypoczynku dla rodzin,
– wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację,
– praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem,
– ukazanie uczestnikom ciekawych miejsc do spędzania czasu wolnego w gdańskich dzielnicach,
Impreza organizowana jest przez grono klubowiczek, klubowiczów i sympatyków Pomorskiego Klubu Orientacji HARPAGAN.
Kierownik Imprezy: Michał Jarocki
15 listopada 2015 (niedziela):
RAMOWY PROGRAM IMPREZY:
od 10.30 do 12.30 praca biura imprezy,
11.00. uroczyste otwarcie imprezy,
11.15 godzina „0” dla wszystkich tras,
11:00 – 12:30 start wszystkich tras
14.00 – zakończenie imprezy
losowanie nagród odbywa się zaraz po przybyciu na metę
orientacyjne wyniki ze wszystkich tras będą wywieszane w trakcie trwania imprezy
Trasy:
Wysokość opłaty startowej: |
Osoby zgłoszone w terminie do piątku 13.11.2015 włącznie. Opłata płatna w Biurze, w bazie imprezy. | Osoby niezgłoszone w terminie. Opłata płatna w Biurze, w bazie imprezy. |
Dzieci do 6 roku życia, roczniki 2009 i młodsi | 1 zł | 1 zł |
Dzieci do 12 roku życia, roczniki: 2002 i młodsi | 5 zł | 10 zł |
Młodzież do 20 roku życia, roczniki: 1995-2004 | 10 zł | 15 zł |
Dorośli roczniki: 1994 i starsi | 15 zł | 20 zł |
Uczniowie SP 20 w Gdańsku | 1 zł | 1 zł |
Rodzice i opiekunowie uczniów ze Szkoły SP 20 w Gdańsku | 5 zł | 5 zł |
Internet: Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 13 listopada 2015 roku (piątek) poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie www.harpagan.pl/harpus
Na miejscu, w biurze imprezy: Na każdą trasę startową jest ustalony limit zgłoszeń. Zalecamy zgłoszenia poprzez internet. Na miejscu tylko do wyczerpania pakietów startowych w ramach limitów na danej trasie.
Prawo uczestnictwa w Dzielnicowej Imprezie na Orientację „Harpuś” mają osoby:
– które ukończyły 18 lat oraz
– osoby niepełnoletnie na trasie zielona, niebieska, czerwona, czarna, mix, open mogą uczestniczyć tylko za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego
– osoby niepełnoletnie na „TRASIE RODZINNEJ” mogą uczestniczyć tylko pod opieką rodzica/opiekuna prawnego.
Formularz ”Pozwolenia na uczestnictwo osoby niepełnoletniej” można pobrać ze strony imprezy, z działu ”Pliki do pobrania”, lub w bazie imprezy.
Każdy uczestnik startuje na własną odpowiedzialność (w przypadku uczestników niepełnoletnich na wyłączną odpowiedzialność rodzica lub opiekuna prawnego). Dopuszcza się do uczestnictwa w imprezie wyłącznie osoby posiadające dobry stan zdrowia, nieposiadające przeciwwskazań medycznych do uczestnictwa w imprezie na orientację. Ten fakt uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem na formularzu przygotowanym przez Organizatora.
– W przypadku osób niepełnoletnich potwierdzenie dobrego stanu zdrowia, braku przeciwwskazań medycznych oraz wyrażenie zgody na udział w dzielnicowej imprezie na orientację „Harpuś” potwierdza na formularzu Pozwolenia na start osoby niepełnoletniej własnoręcznym podpisem rodzic lub opiekun prawny nieletniego uczestnika oraz osoba, której opiekunowie prawni powierzyli opiekę nad nieletnim w czasie trwania imprezy.
Opis kategorii startowych
RODZINNA – krótka i łatwa,
zespół minimum z jednym dzieckiem do 12 roku życia,
(liczy się ukończenie trasy)
MIX – średnio długa i dość łatwa,
zespół do 5 osób włącznie w dowolnej konfiguracji wieku i płci,
(liczy się ukończenie trasy)
OPEN – dość długa i dość trudna,
zespół do 5 osób włącznie w dowolnej konfiguracji wieku i płci,
(liczy się ukończenie trasy)
ZIELONA – krótka i łatwa,
start indywidualny
(liczy się ukończenie trasy)
NIEBIESKA – średnio długa i dość łatwa,
start indywidualny
(liczy się ukończenie trasy)
CZERWONA – dość długa i dość trudna,
start indywidualny
(liczy się ukończenie trasy)
CZARNA – długa i trudna,
start indywidualny
(liczy się ukończenie trasy)
Zasady rywalizacji są integralną częścią Regulaminu Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”, i można znaleźć je poniżej tego dokumentu.
Start wszystkich uczestników odbywa się w wyznaczonych minutach startowych, przydzielonych w biurze imprezy. Po starcie uczestnicy zmierzają do mety non-stop.
Klasyfikacja:
Wyniki wstępne będą dostępne w bazie imprezy.
Na trasach zielonej, niebieskiej, czerwonej i czarnej także z podziałem na płeć.
Uwaga:
Na trasie rodzinnej nie będzie mierzony czas. Liczy się ukończenie trasy.
Na wszystkich trasach mapy do biegów na orientację, kolorowe. Dokładne skale map zostaną podane w komunikacie technicznym. Trasy będą budowane w skali od 1:4000 do 1:10000.
Na punktach kontrolnych znajdują się płócienne (przestrzenne) lampiony biało pomarańczowe wraz z perforatorem do potwierdzania PK. Każdy punkt ma umieszczony swój numer PK widoczny z każdej strony lampionu. Potwierdzenie PK następuje poprzez perforację karty startowej w kolejnej kratce numeru PK perforatorem z PK.
– każdy uczestnik bierze udział w losowaniu drobnych upominków,
– mapa z trasą biegu,
– komunikat techniczny,
– pamiątkowy dyplom dla każdego uczestnika,
– coś na ząb na mecie imprezy,
– napój lub gorąca herbata,
– opiekę sędziowską,
-protokół z imprezy (w formie elektronicznej),
– potwierdzenie punktów do OInO,
– świeże powietrze (nawet całkiem sporo) i dobrą zabawę,
– inne nieujawnione w miarę możliwości organizacyjnych.
Szczegółowy Komunikat techniczny z omówieniem tras będzie dostępny w Bazie imprezy oraz na stronie internetowej http://www.harpagan.pl/harpus
Uczestnicy obowiązani są szanować środowisko naturalne, w którym poruszają się podczas imprezy. Uczestnicy nie mogą zanieczyszczać terenu i pozostawiać śmieci na trasach. W przypadku naruszania tego przepisu, uczestnicy mogą być ukarani dyskwalifikacją.
Informacje dotyczące danych osobowych, wizerunku oraz korespondencji są integralną częścią Regulaminu Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś” i można znaleźć je poniżej tego dokumentu.
– impreza na orientację odbędzie się bez względu na pogodę;
– uczestnicy startują na własną odpowiedzialność;
– zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń;
– uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie;
– ostateczna interpretacja komunikatu startowego należy do organizatorów;
– za szkody wyrządzone przez uczestników wobec innych uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada;
– organizatorzy nie odpowiadają za rzeczy pozostawione bez opieki;
– młodzież poniżej 18 roku życia startuje za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego;
– wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich w bazie „Harpusia” jak i na trasach imprezy.
Zasady rywalizacji podczas dzielnicowej imprezy na orientację „Harpuś”
Wyniki wstępne będą dostępne w bazie imprezy.
Na trasach zielonej, niebieskiej, czerwonej i czarnej także z podziałem na płeć.
Uwaga:
Na trasie rodzinnej nie będzie mierzony czas. Liczy się ukończenie trasy.
Dane osobowe, wizerunek oraz korespondencja podczas Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”
– Uczestnicy Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”, wyrażają zgodę na publiczne ogłoszenie wyników wraz z jego danymi osobowymi w postaci imienia, nazwiska, roku urodzenia i miejscowości podanych w zgłoszeniu.
– Uczestnicy Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”, zgadzają się na otrzymywanie korespondencji drogą elektroniczną i udostępniają w tym celu swój adres e-mail zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204).
– Uczestnicy Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”, wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych na potrzeby organizowanych przez Pomorski Klub Orientacji HARPAGAN imprez i rajdów jak również na ich gromadzenie w bazach danych Pomorskiego Klubu Orientacji HARPAGAN zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami).
– Organizator Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”, Patroni i Sponsorzy są uprawnieni do wykorzystania wizerunku, wypowiedzi i danych osobowych poszczególnych uczestników, biorących udział w Dzielnicowej Imprezie na Orientację „Harpuś”, przy czym wizerunek i dane te będą wykorzystywane w materiałach promujących „Harpusia” i wydarzenia towarzyszące Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś” (prasa, radio, telewizja, Internet, materiały graficzne). Uczestnikom oprócz nagród nie przysługują żadne dalsze gratyfikacje, w szczególności wynagrodzenie z tytułu wykorzystania wizerunku, wypowiedzi i danych osobowych.
– Uczestnicy Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś” wyrażają zgodę na przeniesienie autorskich praw majątkowych do wizerunku i wypowiedzi dla prasy, radia i telewizji utrwalonego poprzez dokumentację prasową, fotograficzną i filmową obejmuje wszystkie pola eksploatacji wymienione w art. 50 Ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. nr 80 poz. 904 z późniejszymi zmianami) w tym m.in.: utrwalania jakąkolwiek techniką, w tym m.in.: drukiem, na kliszy fotograficznej, na taśmie magnetycznej, na dyskietce, cyfrowo, zwielokrotniania jakąkolwiek techniką, w tym m.in.: drukiem, na kliszy fotograficznej, na taśmie magnetycznej, na dyskietce, cyfrowo, wprowadzania do obrotu, wprowadzania do pamięci komputera oraz do sieci komputerowej i/lub multimedialnej, publicznego udostępniania wizerunku w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (m.in.: udostępniania w Internecie i Intranecie), wystawiania, wyświetlania, użyczania i/lub najmu, dzierżawy, nadawania za pomocą wizji i/lub fonii przewodowej oraz bezprzewodowej przez stację naziemną, nadawania za pośrednictwem satelity, równoczesnego i integralnego nadawania (reemitowania) i następuje na czas nieograniczony zarówno czasowo jak i terytorialnie tzn. odnosi się zarówno do terytorium Polski jak i do terytoriów wszystkich innych państw.
ORGANIZATORZY
DZIELNICOWEJ IMPREZY NA ORIENTACJE „HARPUŚ”
Kolejna edycja DInO „Harpuś” odbędzie się w Parku Brzeźnieńskim. Teren imprezy jest bardzo ciekawy, mający interesującą historię oraz jest doskonały do orientacji w terenie. Na obszarze tym znajduje się wiele małych górek i zagłębień (mikrorzeźba), wiele ścieżek, miejsca wypoczynku oraz bunkry przy których można postawić punkty kontrolne.
Prezentujemy wyniki z Krakowca. Wszystkim uczestnikom gratulujemy ukończenia trasy:)
[Nie znaleziono pliku]
[Nie znaleziono pliku]
[Nie znaleziono pliku]
[Nie znaleziono pliku]
Kolejny Harpuś już za nami. Zapraszamy do galerii zdjęć. Serdecznie dziękujemy uczestnikom dzisiejszej imprezy.
Dzisiaj w nocy jest zmiana czasu. Jeżeli ktoś przybędzie za szybko do bazy to i tak zastanie organizatorów imprezy, ponieważ będziemy w wirze przygotowań:)
Do zobaczenia. Dzisiaj śpimy o godzinę dłużej:)
Trasy na najbliższego Harpusia są przygotowane. Poniżej podajemy parametry tras, które podane są w tzw linii napowietrznej ( w linii prostej).
Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”. Tym razem uczestnicy będą orientowali się w lasach w Dzielnicy Gdańsk Krakowiec – Górki Zachodnie.
Kolejna edycja Harpusia już za nami. Dzisiaj była wspaniała jesienne pogoda na spacer z mapą po lesie. Dzięki przepięknym zdjęciom wykonanym przez fotograf Agnieszkę Potocką ze studia fotograficznego www.subobiektywna.pl możemy powspominać niedzielne przedpołudnie. Wszyscy którzy spędzili bardzo dużo czasu w korku przed galerią handlową w Gdańsku Matarnii niech żałują.
Dzisiejsza impreza na orientację mogła odbyć się dzięki współpracy:
Rada Dzielnicy Leszczynki; http: www.gdynia-leszczynki.info/?mod=news
Fundacja Zdrowy Smyk; http://www.fundacja-zdrowysmyk.pl/
Szkoła Podstawowa nr 29 Gdynia-Leszczynki; http://sp29.vot.pl/
Nadleśnictwo Gdańsk; http://www.nadlesnictwo.gdansk.lasy.gov.pl/
Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.; http://www.opecgdy.com.pl/
ESENCJA Sp. z o.o., Kreatorzy Reklamy; http://www.esencja.net/
Harpuś ponowienie zagości w Gdyni Leszczynkach w roku 2016. Zespół organizacyjny już przygotowuje następną imprezę na orientację w Gdańsku Stogach dnia 25.10.2015. Do zobaczenia na kolejnej edycji DInO „Harpuś”
https://goo.gl/photos/SHNEjbcpaPjShHgy7
[mapsmarker marker=”1″]
Najbliższa edycja Harpusia odbędzie się już 11 października. Tym razem gościć będziemy w gdyńskich Leszczynkach.
Regulamin Imprezy:
[Nie znaleziono pliku]
Tak było podczas Dnia Dziecka, który organizowaliśmy w tym roku – galeria
REGULAMIN
DZIELNICOWA IMPREZA NA ORIENTACJĘ
„HARPUŚ”
11 października 2015 (niedziela); – Gdynia Leszczynki
Harpuś – jest to impreza na orientację o charakterze sportowo – rekreacyjnym, mająca charakter otwarty dla wszystkich, w tym dla rodzin z dziećmi. Zadaniem uczestnika jest odnalezienie określonej liczby punktów kontrolnych, zaznaczonych na mapie, w jak najkrótszym czasie. Wybór wariantu, czyli drogi pomiędzy kolejnymi punktami, pozostaje w gestii uczestnika.
Pomorski Klub Orientacji „HARPAGAN” z siedzibą w Gdańsku, ul Ogarna 72, 80-826 Gdańsk, tel. 606 210-024, e-mail klub@nullharpagan.pl, www.harpagan.pl
Patronat Honorowy: Rada Dzielnicy-Leszczynki
Biuro imprezy przyjmuje uczestników od godziny 10.30 do 12.30;
Baza i biuro imprezy zlokalizowane będzie w Szkole Podstawowej nr 29 w Gdyni-Leszczynki ul. Piotra Ściegiennego 8,
Lokalizacja GPS 54.531816, 18.484048
https://goo.gl/maps/cjRcpert9rT2
Z Gdyni Głównej Osobowej dojazd trolejbusem do Węzła Żołnierzy Wyklętych, linią nr 26, 25,28;
dojście do bazy ok 400 m;
Rada Dzielnicy Leszczynki; http: www.gdynia-leszczynki.info/?mod=news
Fundacja Zdrowy Smyk; http://www.fundacja-zdrowysmyk.pl/
Szkoła Podstawowa nr 29 Gdynia-Leszczynki; http://sp29.vot.pl/
Nadleśnictwo Gdańsk; http://www.nadlesnictwo.gdansk.lasy.gov.pl/
Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.; http://www.opecgdy.com.pl/
ESENCJA Sp. z o.o., Kreatorzy Reklamy; http://www.esencja.net/
– rozwijanie wśród dzieci, młodzieży i dorosłych zamiłowania do uprawiania sportu, zachęcenie do turystyki aktywnej i rekreacji,
– popularyzacja imprez na orientację, jako doskonałej formy niekonwencjonalnego wypoczynku dla rodzin,
– wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację,
– praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem,
– ukazanie uczestnikom ciekawych miejsc do spędzania czasu wolnego w gdańskich dzielnicach,
Impreza organizowana jest przez grono klubowiczek, klubowiczów i sympatyków Pomorskiego Klubu Orientacji HARPAGAN.
Kierownik Imprezy: Dominika Bąkowska
11 października 2015 (niedziela):
RAMOWY PROGRAM IMPREZY:
od 10.30 do 11.30 praca biura imprezy,
11.00. uroczyste otwarcie imprezy,
11.15 godzina „0” dla wszystkich tras,
11:00 – 12:30 start wszystkich tras
14.00 – zakończenie imprezy
losowanie nagród odbywa się zaraz po przybyciu na metę
Trasy:Wysokość opłaty startowej: | Osoby zgłoszone w terminie do piątku 09.10.2015 włącznie. Opłata płatna w Biurze, w bazie imprezy. | Osoby niezgłoszone w terminie. Opłata płatna w Biurze, w bazie imprezy. |
Dzieci do 6 roku życia, roczniki 2009 i młodsi | 1 zł | 1 zł |
Dzieci do 12 roku życia, roczniki: 2002 i młodsi | 5 zł | 10 zł |
Młodzież do 20 roku życia, roczniki: 1995-2004 | 10 zł | 15 zł |
Dorośli roczniki: 1994 i starsi | 15 zł | 20 zł |
Uczniowie SP 29 w Gdyni Leszczynki oraz ich opiekunowie | 0 zł | 0 zł |
Internet: Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 09 października 2015 roku (piątek) poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie www.harpagan.pl/harpus
Na miejscu, w biurze imprezy: Na każdą trasę startową jest ustalony limit zgłoszeń. Zalecamy zgłoszenia poprzez internet. Na miejscu tylko do wyczerpania pakietów startowych w ramach limitów na danej trasie.
Prawo uczestnictwa w Dzielnicowej Imprezie na Orientację „Harpuś” mają osoby:
– które ukończyły 18 lat oraz
– osoby niepełnoletnie na trasie zielona, niebieska, czerwona, czarna, mix, open mogą uczestniczyć tylko za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego
– osoby niepełnoletnie na „TRASIE RODZINNEJ” mogą uczestniczyć tylko pod opieką rodzica/opiekuna prawnego.
Formularz ”Pozwolenia na uczestnictwo osoby niepełnoletniej” można pobrać ze strony imprezy, z działu ”Pliki do pobrania”, lub w bazie imprezy.
Każdy uczestnik startuje na własną odpowiedzialność (w przypadku uczestników niepełnoletnich na wyłączną odpowiedzialność rodzica lub opiekuna prawnego). Dopuszcza się do uczestnictwa w imprezie wyłącznie osoby posiadające dobry stan zdrowia, nieposiadające przeciwwskazań medycznych do uczestnictwa w imprezie na orientację. Ten fakt uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem na formularzu przygotowanym przez Organizatora.
– W przypadku osób niepełnoletnich potwierdzenie dobrego stanu zdrowia, braku przeciwwskazań medycznych oraz wyrażenie zgody na udział w dzielnicowej imprezie na orientację „Harpuś” potwierdza na formularzu Pozwolenia na start osoby niepełnoletniej własnoręcznym podpisem rodzic lub opiekun prawny nieletniego uczestnika oraz osoba, której opiekunowie prawni powierzyli opiekę nad nieletnim w czasie trwania imprezy.
Opis kategorii startowych
RODZINNA – krótka i łatwa,
zespół minimum z jednym dzieckiem do 12 roku życia,
(liczy się ukończenie trasy)
MIX – średnio długa i dość łatwa,
zespół do 5 osób włącznie w dowolnej konfiguracji wieku i płci,
(liczy się ukończenie trasy)
OPEN – dość długa i dość trudna,
zespół do 5 osób włącznie w dowolnej konfiguracji wieku i płci,
(liczy się ukończenie trasy)
ZIELONA – krótka i łatwa,
start indywidualny
(liczy się ukończenie trasy)
NIEBIESKA – średnio długa i dość łatwa,
start indywidualny
(liczy się ukończenie trasy)
CZERWONA – dość długa i dość trudna,
start indywidualny
(liczy się ukończenie trasy)
CZARNA – długa i trudna,
start indywidualny
(liczy się ukończenie trasy)
Zasady rywalizacji są integralną częścią Regulaminu Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”, i można znaleźć je poniżej tego dokumentu.
Start wszystkich uczestników odbywa się w wyznaczonych minutach startowych, przydzielonych w biurze imprezy. Po starcie uczestnicy zmierzają do mety non-stop.
Klasyfikacja:
Wyniki wstępne będą dostępne w bazie imprezy.
Na trasach zielonej, niebieskiej, czerwonej i czarnej także z podziałem na płeć.
Uwaga:
Na trasie rodzinnej nie będzie mierzony czas. Liczy się ukończenie trasy.
Na wszystkich trasach mapy do biegów na orientację, kolorowe. Dokładne skale map zostaną podane w komunikacie technicznym. Trasy będą budowane w skali od 1:4000 do 1:10000.
Na punktach kontrolnych znajdują się płócienne (przestrzenne) lampiony biało pomarańczowe wraz z perforatorem do potwierdzania PK. Każdy punkt ma umieszczony swój numer PK widoczny z każdej strony lampionu. Potwierdzenie PK następuje poprzez perforację karty startowej w kolejnej kratce numeru PK perforatorem z PK.
– każdy uczestnik bierze udział w losowaniu drobnych upominków,
– mapa z trasą biegu,
– komunikat techniczny,
– pamiątkowy dyplom dla każdego uczestnika,
– coś na ząb na mecie imprezy,
– napój lub gorąca herbata,
– opiekę sędziowską,
-protokół z imprezy (w formie elektronicznej),
– potwierdzenie punktów do OInO,
– świeże powietrze (nawet całkiem sporo) i dobrą zabawę,
– inne nieujawnione w miarę możliwości organizacyjnych.
Szczegółowy Komunikat techniczny z omówieniem tras będzie dostępny w Bazie imprezy oraz na stronie internetowej http://www.harpagan.pl/harpus
Uczestnicy obowiązani są szanować środowisko naturalne, w którym poruszają się podczas imprezy. Uczestnicy nie mogą zanieczyszczać terenu i pozostawiać śmieci na trasach. W przypadku naruszania tego przepisu, uczestnicy mogą być ukarani dyskwalifikacją.
Informacje dotyczące danych osobowych, wizerunku oraz korespondencji są integralną częścią Regulaminu Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś” i można znaleźć je poniżej tego dokumentu.
– impreza na orientację odbędzie się bez względu na pogodę;
– uczestnicy startują na własną odpowiedzialność;
– zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń;
– uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie;
– ostateczna interpretacja komunikatu startowego należy do organizatorów;
– za szkody wyrządzone przez uczestników wobec innych uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada;
– organizatorzy nie odpowiadają za rzeczy pozostawione bez opieki;
– młodzież poniżej 18 roku życia startuje za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego;
– wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich w bazie „Harpusia” jak i na trasach imprezy.
Zasady rywalizacji podczas dzielnicowej imprezy na orientację „Harpuś”
Wyniki wstępne będą dostępne w bazie imprezy.
Na trasach zielonej, niebieskiej, czerwonej i czarnej także z podziałem na płeć.
Uwaga:
Na trasie rodzinnej nie będzie mierzony czas. Liczy się ukończenie trasy.
Dane osobowe, wizerunek oraz korespondencja podczas Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”
– Uczestnicy Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”, wyrażają zgodę na publiczne ogłoszenie wyników wraz z jego danymi osobowymi w postaci imienia, nazwiska, roku urodzenia i miejscowości podanych w zgłoszeniu.
– Uczestnicy Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”, zgadzają się na otrzymywanie korespondencji drogą elektroniczną i udostępniają w tym celu swój adres e-mail zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204).
– Uczestnicy Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”, wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych na potrzeby organizowanych przez Pomorski Klub Orientacji HARPAGAN imprez i rajdów jak również na ich gromadzenie w bazach danych Pomorskiego Klubu Orientacji HARPAGAN zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami).
– Organizator Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”, Patroni i Sponsorzy są uprawnieni do wykorzystania wizerunku, wypowiedzi i danych osobowych poszczególnych uczestników, biorących udział w Dzielnicowej Imprezie na Orientację „Harpuś”, przy czym wizerunek i dane te będą wykorzystywane w materiałach promujących „Harpusia” i wydarzenia towarzyszące Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś” (prasa, radio, telewizja, Internet, materiały graficzne). Uczestnikom oprócz nagród nie przysługują żadne dalsze gratyfikacje, w szczególności wynagrodzenie z tytułu wykorzystania wizerunku, wypowiedzi i danych osobowych.
– Uczestnicy Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś” wyrażają zgodę na przeniesienie autorskich praw majątkowych do wizerunku i wypowiedzi dla prasy, radia i telewizji utrwalonego poprzez dokumentację prasową, fotograficzną i filmową obejmuje wszystkie pola eksploatacji wymienione w art. 50 Ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. nr 80 poz. 904 z późniejszymi zmianami) w tym m.in.: utrwalania jakąkolwiek techniką, w tym m.in.: drukiem, na kliszy fotograficznej, na taśmie magnetycznej, na dyskietce, cyfrowo, zwielokrotniania jakąkolwiek techniką, w tym m.in.: drukiem, na kliszy fotograficznej, na taśmie magnetycznej, na dyskietce, cyfrowo, wprowadzania do obrotu, wprowadzania do pamięci komputera oraz do sieci komputerowej i/lub multimedialnej, publicznego udostępniania wizerunku w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (m.in.: udostępniania w Internecie i Intranecie), wystawiania, wyświetlania, użyczania i/lub najmu, dzierżawy, nadawania za pomocą wizji i/lub fonii przewodowej oraz bezprzewodowej przez stację naziemną, nadawania za pośrednictwem satelity, równoczesnego i integralnego nadawania (reemitowania) i następuje na czas nieograniczony zarówno czasowo jak i terytorialnie tzn. odnosi się zarówno do terytorium Polski jak i do terytoriów wszystkich innych państw.