
Harpuś – 25.10.2015 Gdańsk Krakowiec
Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”. Tym razem uczestnicy będą orientowali się w lasach w Dzielnicy Gdańsk Krakowiec – Górki Zachodnie.
Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”. Tym razem uczestnicy będą orientowali się w lasach w Dzielnicy Gdańsk Krakowiec – Górki Zachodnie.
Kolejna edycja Harpusia już za nami. Dzisiaj była wspaniała jesienne pogoda na spacer z mapą po lesie. Dzięki przepięknym zdjęciom wykonanym przez fotograf Agnieszkę Potocką ze studia fotograficznego www.subobiektywna.pl możemy powspominać niedzielne przedpołudnie. Wszyscy którzy spędzili bardzo dużo czasu w korku przed galerią handlową w Gdańsku Matarnii niech żałują.
Dzisiejsza impreza na orientację mogła odbyć się dzięki współpracy:
Rada Dzielnicy Leszczynki; http: www.gdynia-leszczynki.info/?mod=news
Fundacja Zdrowy Smyk; http://www.fundacja-zdrowysmyk.pl/
Szkoła Podstawowa nr 29 Gdynia-Leszczynki; http://sp29.vot.pl/
Nadleśnictwo Gdańsk; http://www.nadlesnictwo.gdansk.lasy.gov.pl/
Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.; http://www.opecgdy.com.pl/
ESENCJA Sp. z o.o., Kreatorzy Reklamy; http://www.esencja.net/
Harpuś ponowienie zagości w Gdyni Leszczynkach w roku 2016. Zespół organizacyjny już przygotowuje następną imprezę na orientację w Gdańsku Stogach dnia 25.10.2015. Do zobaczenia na kolejnej edycji DInO „Harpuś”
https://goo.gl/photos/SHNEjbcpaPjShHgy7
[mapsmarker marker=”1″]
Najbliższa edycja Harpusia odbędzie się już 11 października. Tym razem gościć będziemy w gdyńskich Leszczynkach.
Regulamin Imprezy:
[Nie znaleziono pliku]
Tak było podczas Dnia Dziecka, który organizowaliśmy w tym roku – galeria
REGULAMIN
DZIELNICOWA IMPREZA NA ORIENTACJĘ
„HARPUŚ”
11 października 2015 (niedziela); – Gdynia Leszczynki
Harpuś – jest to impreza na orientację o charakterze sportowo – rekreacyjnym, mająca charakter otwarty dla wszystkich, w tym dla rodzin z dziećmi. Zadaniem uczestnika jest odnalezienie określonej liczby punktów kontrolnych, zaznaczonych na mapie, w jak najkrótszym czasie. Wybór wariantu, czyli drogi pomiędzy kolejnymi punktami, pozostaje w gestii uczestnika.
Pomorski Klub Orientacji „HARPAGAN” z siedzibą w Gdańsku, ul Ogarna 72, 80-826 Gdańsk, tel. 606 210-024, e-mail klub@nullharpagan.pl, www.harpagan.pl
Patronat Honorowy: Rada Dzielnicy-Leszczynki
Biuro imprezy przyjmuje uczestników od godziny 10.30 do 12.30;
Baza i biuro imprezy zlokalizowane będzie w Szkole Podstawowej nr 29 w Gdyni-Leszczynki ul. Piotra Ściegiennego 8,
Lokalizacja GPS 54.531816, 18.484048
https://goo.gl/maps/cjRcpert9rT2
Z Gdyni Głównej Osobowej dojazd trolejbusem do Węzła Żołnierzy Wyklętych, linią nr 26, 25,28;
dojście do bazy ok 400 m;
Rada Dzielnicy Leszczynki; http: www.gdynia-leszczynki.info/?mod=news
Fundacja Zdrowy Smyk; http://www.fundacja-zdrowysmyk.pl/
Szkoła Podstawowa nr 29 Gdynia-Leszczynki; http://sp29.vot.pl/
Nadleśnictwo Gdańsk; http://www.nadlesnictwo.gdansk.lasy.gov.pl/
Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.; http://www.opecgdy.com.pl/
ESENCJA Sp. z o.o., Kreatorzy Reklamy; http://www.esencja.net/
– rozwijanie wśród dzieci, młodzieży i dorosłych zamiłowania do uprawiania sportu, zachęcenie do turystyki aktywnej i rekreacji,
– popularyzacja imprez na orientację, jako doskonałej formy niekonwencjonalnego wypoczynku dla rodzin,
– wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację,
– praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem,
– ukazanie uczestnikom ciekawych miejsc do spędzania czasu wolnego w gdańskich dzielnicach,
Impreza organizowana jest przez grono klubowiczek, klubowiczów i sympatyków Pomorskiego Klubu Orientacji HARPAGAN.
Kierownik Imprezy: Dominika Bąkowska
11 października 2015 (niedziela):
RAMOWY PROGRAM IMPREZY:
od 10.30 do 11.30 praca biura imprezy,
11.00. uroczyste otwarcie imprezy,
11.15 godzina „0” dla wszystkich tras,
11:00 – 12:30 start wszystkich tras
14.00 – zakończenie imprezy
losowanie nagród odbywa się zaraz po przybyciu na metę
Trasy:Wysokość opłaty startowej: | Osoby zgłoszone w terminie do piątku 09.10.2015 włącznie. Opłata płatna w Biurze, w bazie imprezy. | Osoby niezgłoszone w terminie. Opłata płatna w Biurze, w bazie imprezy. |
Dzieci do 6 roku życia, roczniki 2009 i młodsi | 1 zł | 1 zł |
Dzieci do 12 roku życia, roczniki: 2002 i młodsi | 5 zł | 10 zł |
Młodzież do 20 roku życia, roczniki: 1995-2004 | 10 zł | 15 zł |
Dorośli roczniki: 1994 i starsi | 15 zł | 20 zł |
Uczniowie SP 29 w Gdyni Leszczynki oraz ich opiekunowie | 0 zł | 0 zł |
Internet: Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 09 października 2015 roku (piątek) poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie www.harpagan.pl/harpus
Na miejscu, w biurze imprezy: Na każdą trasę startową jest ustalony limit zgłoszeń. Zalecamy zgłoszenia poprzez internet. Na miejscu tylko do wyczerpania pakietów startowych w ramach limitów na danej trasie.
Prawo uczestnictwa w Dzielnicowej Imprezie na Orientację „Harpuś” mają osoby:
– które ukończyły 18 lat oraz
– osoby niepełnoletnie na trasie zielona, niebieska, czerwona, czarna, mix, open mogą uczestniczyć tylko za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego
– osoby niepełnoletnie na „TRASIE RODZINNEJ” mogą uczestniczyć tylko pod opieką rodzica/opiekuna prawnego.
Formularz ”Pozwolenia na uczestnictwo osoby niepełnoletniej” można pobrać ze strony imprezy, z działu ”Pliki do pobrania”, lub w bazie imprezy.
Każdy uczestnik startuje na własną odpowiedzialność (w przypadku uczestników niepełnoletnich na wyłączną odpowiedzialność rodzica lub opiekuna prawnego). Dopuszcza się do uczestnictwa w imprezie wyłącznie osoby posiadające dobry stan zdrowia, nieposiadające przeciwwskazań medycznych do uczestnictwa w imprezie na orientację. Ten fakt uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem na formularzu przygotowanym przez Organizatora.
– W przypadku osób niepełnoletnich potwierdzenie dobrego stanu zdrowia, braku przeciwwskazań medycznych oraz wyrażenie zgody na udział w dzielnicowej imprezie na orientację „Harpuś” potwierdza na formularzu Pozwolenia na start osoby niepełnoletniej własnoręcznym podpisem rodzic lub opiekun prawny nieletniego uczestnika oraz osoba, której opiekunowie prawni powierzyli opiekę nad nieletnim w czasie trwania imprezy.
Opis kategorii startowych
RODZINNA – krótka i łatwa,
zespół minimum z jednym dzieckiem do 12 roku życia,
(liczy się ukończenie trasy)
MIX – średnio długa i dość łatwa,
zespół do 5 osób włącznie w dowolnej konfiguracji wieku i płci,
(liczy się ukończenie trasy)
OPEN – dość długa i dość trudna,
zespół do 5 osób włącznie w dowolnej konfiguracji wieku i płci,
(liczy się ukończenie trasy)
ZIELONA – krótka i łatwa,
start indywidualny
(liczy się ukończenie trasy)
NIEBIESKA – średnio długa i dość łatwa,
start indywidualny
(liczy się ukończenie trasy)
CZERWONA – dość długa i dość trudna,
start indywidualny
(liczy się ukończenie trasy)
CZARNA – długa i trudna,
start indywidualny
(liczy się ukończenie trasy)
Zasady rywalizacji są integralną częścią Regulaminu Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”, i można znaleźć je poniżej tego dokumentu.
Start wszystkich uczestników odbywa się w wyznaczonych minutach startowych, przydzielonych w biurze imprezy. Po starcie uczestnicy zmierzają do mety non-stop.
Klasyfikacja:
Wyniki wstępne będą dostępne w bazie imprezy.
Na trasach zielonej, niebieskiej, czerwonej i czarnej także z podziałem na płeć.
Uwaga:
Na trasie rodzinnej nie będzie mierzony czas. Liczy się ukończenie trasy.
Na wszystkich trasach mapy do biegów na orientację, kolorowe. Dokładne skale map zostaną podane w komunikacie technicznym. Trasy będą budowane w skali od 1:4000 do 1:10000.
Na punktach kontrolnych znajdują się płócienne (przestrzenne) lampiony biało pomarańczowe wraz z perforatorem do potwierdzania PK. Każdy punkt ma umieszczony swój numer PK widoczny z każdej strony lampionu. Potwierdzenie PK następuje poprzez perforację karty startowej w kolejnej kratce numeru PK perforatorem z PK.
– każdy uczestnik bierze udział w losowaniu drobnych upominków,
– mapa z trasą biegu,
– komunikat techniczny,
– pamiątkowy dyplom dla każdego uczestnika,
– coś na ząb na mecie imprezy,
– napój lub gorąca herbata,
– opiekę sędziowską,
-protokół z imprezy (w formie elektronicznej),
– potwierdzenie punktów do OInO,
– świeże powietrze (nawet całkiem sporo) i dobrą zabawę,
– inne nieujawnione w miarę możliwości organizacyjnych.
Szczegółowy Komunikat techniczny z omówieniem tras będzie dostępny w Bazie imprezy oraz na stronie internetowej http://www.harpagan.pl/harpus
Uczestnicy obowiązani są szanować środowisko naturalne, w którym poruszają się podczas imprezy. Uczestnicy nie mogą zanieczyszczać terenu i pozostawiać śmieci na trasach. W przypadku naruszania tego przepisu, uczestnicy mogą być ukarani dyskwalifikacją.
Informacje dotyczące danych osobowych, wizerunku oraz korespondencji są integralną częścią Regulaminu Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś” i można znaleźć je poniżej tego dokumentu.
– impreza na orientację odbędzie się bez względu na pogodę;
– uczestnicy startują na własną odpowiedzialność;
– zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń;
– uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie;
– ostateczna interpretacja komunikatu startowego należy do organizatorów;
– za szkody wyrządzone przez uczestników wobec innych uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada;
– organizatorzy nie odpowiadają za rzeczy pozostawione bez opieki;
– młodzież poniżej 18 roku życia startuje za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego;
– wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich w bazie „Harpusia” jak i na trasach imprezy.
Zasady rywalizacji podczas dzielnicowej imprezy na orientację „Harpuś”
Wyniki wstępne będą dostępne w bazie imprezy.
Na trasach zielonej, niebieskiej, czerwonej i czarnej także z podziałem na płeć.
Uwaga:
Na trasie rodzinnej nie będzie mierzony czas. Liczy się ukończenie trasy.
Dane osobowe, wizerunek oraz korespondencja podczas Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”
– Uczestnicy Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”, wyrażają zgodę na publiczne ogłoszenie wyników wraz z jego danymi osobowymi w postaci imienia, nazwiska, roku urodzenia i miejscowości podanych w zgłoszeniu.
– Uczestnicy Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”, zgadzają się na otrzymywanie korespondencji drogą elektroniczną i udostępniają w tym celu swój adres e-mail zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204).
– Uczestnicy Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”, wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych na potrzeby organizowanych przez Pomorski Klub Orientacji HARPAGAN imprez i rajdów jak również na ich gromadzenie w bazach danych Pomorskiego Klubu Orientacji HARPAGAN zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami).
– Organizator Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”, Patroni i Sponsorzy są uprawnieni do wykorzystania wizerunku, wypowiedzi i danych osobowych poszczególnych uczestników, biorących udział w Dzielnicowej Imprezie na Orientację „Harpuś”, przy czym wizerunek i dane te będą wykorzystywane w materiałach promujących „Harpusia” i wydarzenia towarzyszące Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś” (prasa, radio, telewizja, Internet, materiały graficzne). Uczestnikom oprócz nagród nie przysługują żadne dalsze gratyfikacje, w szczególności wynagrodzenie z tytułu wykorzystania wizerunku, wypowiedzi i danych osobowych.
– Uczestnicy Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś” wyrażają zgodę na przeniesienie autorskich praw majątkowych do wizerunku i wypowiedzi dla prasy, radia i telewizji utrwalonego poprzez dokumentację prasową, fotograficzną i filmową obejmuje wszystkie pola eksploatacji wymienione w art. 50 Ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. nr 80 poz. 904 z późniejszymi zmianami) w tym m.in.: utrwalania jakąkolwiek techniką, w tym m.in.: drukiem, na kliszy fotograficznej, na taśmie magnetycznej, na dyskietce, cyfrowo, zwielokrotniania jakąkolwiek techniką, w tym m.in.: drukiem, na kliszy fotograficznej, na taśmie magnetycznej, na dyskietce, cyfrowo, wprowadzania do obrotu, wprowadzania do pamięci komputera oraz do sieci komputerowej i/lub multimedialnej, publicznego udostępniania wizerunku w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (m.in.: udostępniania w Internecie i Intranecie), wystawiania, wyświetlania, użyczania i/lub najmu, dzierżawy, nadawania za pomocą wizji i/lub fonii przewodowej oraz bezprzewodowej przez stację naziemną, nadawania za pośrednictwem satelity, równoczesnego i integralnego nadawania (reemitowania) i następuje na czas nieograniczony zarówno czasowo jak i terytorialnie tzn. odnosi się zarówno do terytorium Polski jak i do terytoriów wszystkich innych państw.
Kolejna edycja DInO „Harpuś”w ramach Drugiego Dnia Święta Południa Gdańska już za nami. Tym razem w imprezie wystartowało 240 uczestników i kilka psów. Na najdłuższej trasie uczestnicy pokonali około 7-8 km, poznając wiele ciekawych miejsc najbliższej okolicy. Na trasie rodzinnej młodsi uczestnicy pokonali wraz z rodzicami ok 3-4 km ucząc się orientacji w terenie.
Dzisiejszy „Harpuś” odbył się przy wielkiej współpracy Rady Dzielnicy Ujeścisko-Łostowice pod przewodnictwem pana Piotra Lachowskiego oraz Szkoły Podstawowej nr 86 w Gdańsku.
Organizatorzy dziękują Szkółce Żeglarskiej Optymiści Gdańsk, która uatrakcyjniła dzisiejszą imprezę. Najmłodsi uczestnicy mogli spróbować swoich sił pływając na łódce wraz z zawodnikami szkółki żeglarskiej.
Zapraszam do obejrzenia relacji fotograficznej z dzisiejszej imprezy. Autorem zdjęć jest Tomasz Formela.
Wyniki zostaną umieszczone w najbliższych dniach.
W imieniu organizatorów serdecznie dziękuję za uczestnictwo w dzisiejszej imprezie. Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję 11.10.2015 DInO „Harpuś” do Gdyni Leszczynek.
Trasa na najbliższą edycję „Harpusia” została przygotowana. Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami.
Na najbliższej imprezie uczestnicy będą poruszali się na mapie topograficznej z końcówki lat 90 z naniesionymi drogami, budynkami itp. zaktualizowanymi we wrześniu 2015. Zawodnicy będą mogli zobaczyć jakie zmiany dokonały się w tym rejonie Gdańska na przełomie 15 lat. Do zobaczenia na starcie.
[Nie znaleziono pliku]20 września 2015 (niedziela); – Gdańsk Ujeścisko-Łostowice – os. 5 wzgórz
Impreza organizowana w ramach Święta Południa Gdańska
Harpuś – jest to impreza na orientację o charakterze sportowo – rekreacyjnym, mająca charakter otwarty dla wszystkich, w tym dla rodzin z dziećmi. Zadaniem uczestnika jest odnalezienie określonej liczby punktów kontrolnych, zaznaczonych na mapie, w jak najkrótszym czasie. Wybór wariantu, czyli drogi pomiędzy kolejnymi punktami, pozostaje w gestii uczestnika.
Pomorski Klub Orientacji „HARPAGAN” z siedzibą w Gdańsku, ul Ogarna 72, 80-826 Gdańsk, tel. 606 210-024, e-mail klub@nullharpagan.pl, www.harpagan.pl
Biuro imprezy przyjmuje uczestników od godziny 10.30 do 12.30;
Baza i biuro imprezy zlokalizowane będzie przy zbiorniku retencyjnym „Świętokrzyska” w pobliżu bloku mieszkalnego ul. Konstantego Bergiela 1;
Lokalizacja GPS 54.316374, 18.582162
Dojście z przystanku autobusowego Wieżycka do centrum imprezy ok 500 m
Rada Dzielnicy Ujeścisko – Łostowice,
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36,
Szkoła Podstawowa nr 86 w Gdańsku ul. Wielkopolska 20,
Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. w Gdańsku,
Szkółka Żeglarska „Optymiści Gdańsk”,
Smocze Łodzie „Husaria Gdańsk”
– rozwijanie wśród dzieci, młodzieży i dorosłych zamiłowania do uprawiania sportu, zachęcenie do turystyki aktywnej i rekreacji,
– popularyzacja imprez na orientację, jako doskonałej formy niekonwencjonalnego wypoczynku dla rodzin,
– wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację,
– praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem,
– ukazanie uczestnikom ciekawych miejsc do spędzania czasu wolnego w gdańskich dzielnicach,
Impreza organizowana jest przez grono klubowiczek, klubowiczów i sympatyków Pomorskiego Klubu Orientacji HARPAGAN.
Kierownik Imprezy: Michał Jarocki
20 września 2015 (niedziela):
RAMOWY PROGRAM IMPREZY:
od 10.30 do 12.30 praca biura imprezy,
11.00. uroczyste otwarcie imprezy,
11.15 godzina „0” dla wszystkich tras,
11:00 – 12:30 start wszystkich tras
11:00 – 16:00 regaty pokazowe klasy Optymist
11:00 – 16:00 Pokazy wioślarskie
16.00 – zakończenie imprezy
losowanie nagród odbywa się zaraz po przybyciu na metę
orientacyjne wyniki ze wszystkich tras będą wywieszane w trakcie trwania imprezy
Opłata startowa dla mieszkańców zameldowanych w dzielnicy Ujeścisko – Łostowice
Trasy:Wysokość opłaty startowej: | Mieszkańcy dzielnicy Ujeścisko-Łostowice (zameldowani) zgłoszeni w terminie do piątku 18.09.2015 włącznie. Opłata płatna w Biurze, w bazie imprezy. | Mieszkańcy dzielnicy Ujeścisko-Łostowice (zameldowani) niezgłoszeni w terminie. Opłata płatna w Biurze, bazie imprezy |
Dzieci do 6 roku życia, roczniki 2009 i młodsi | 1 zł, | 1 zł |
Dzieci do 12 roku życia, roczniki: 2002 i młodsi | 1 zł, | 1 zł |
Młodzież do 20 roku życia, roczniki: 1995-2004 | 1 zł, | 1 zł |
Dorośli roczniki: 1994 i starsi | 3 zł, | 5 zł |
Opłata dla uczestników niezameldowanych w dzielnicy Ujeścisko – Łostowice
Trasy:Wysokość opłaty startowej: | Osoby zgłoszone w terminie do piątku 18.09.2015 włącznie. Opłata płatna w Biurze, w bazie imprezy. | Osoby niezgłoszone w terminie. Opłata płatna w Biurze, w bazie imprezy. |
Dzieci do 6 roku życia, roczniki 2009 i młodsi | 1 zł | 1 zł |
Dzieci do 12 roku życia, roczniki: 2002 i młodsi | 5 zł | 10 zł |
Młodzież do 20 roku życia, roczniki: 1995-2004 | 10 zł | 15 zł |
Dorośli roczniki: 1994 i starsi | 15 zł | 20 zł |
Internet: Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 18 września 2015 roku (piątek) poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie www.harpus.pl
Na miejscu, w biurze imprezy: Na każdą trasę startową jest ustalony limit zgłoszeń. Zalecamy zgłoszenia poprzez internet. Na miejscu tylko do wyczerpania pakietów startowych w ramach limitów na danej trasie.
Prawo uczestnictwa w Dzielnicowej Imprezie na Orientację „Harpuś” mają osoby:
– które ukończyły 18 lat oraz
– osoby niepełnoletnie na trasie zielona, niebieska, czerwona, czarna, mix, open mogą uczestniczyć tylko za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego
– osoby niepełnoletnie na „TRASIE RODZINNEJ” mogą uczestniczyć tylko pod opieką rodzica/opiekuna prawnego.
Formularz ”Pozwolenia na uczestnictwo osoby niepełnoletniej” można pobrać ze strony imprezy, z działu ”Pliki do pobrania”, lub w bazie imprezy.
Każdy uczestnik startuje na własną odpowiedzialność (w przypadku uczestników niepełnoletnich na wyłączną odpowiedzialność rodzica lub opiekuna prawnego). Dopuszcza się do uczestnictwa w imprezie wyłącznie osoby posiadające dobry stan zdrowia, nieposiadające przeciwwskazań medycznych do uczestnictwa w imprezie na orientację. Ten fakt uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem na formularzu przygotowanym przez Organizatora.
– W przypadku osób niepełnoletnich potwierdzenie dobrego stanu zdrowia, braku przeciwwskazań medycznych oraz wyrażenie zgody na udział w dzielnicowej imprezie na orientację „Harpuś” potwierdza na formularzu Pozwolenia na start osoby niepełnoletniej własnoręcznym podpisem rodzic lub opiekun prawny nieletniego uczestnika oraz osoba, której opiekunowie prawni powierzyli opiekę nad nieletnim w czasie trwania imprezy.
Opis kategorii startowych
RODZINNA – krótka i łatwa,
zespół minimum z jednym dzieckiem do 12 roku życia,
(liczy się ukończenie trasy)
MIX – średnio długa i dość łatwa,
zespół do 5 osób włącznie w dowolnej konfiguracji wieku i płci,
(liczy się ukończenie trasy)
OPEN – dość długa i dość trudna,
zespół do 5 osób włącznie w dowolnej konfiguracji wieku i płci,
(liczy się ukończenie trasy)
ZIELONA – krótka i łatwa,
start indywidualny
(liczy się ukończenie trasy)
NIEBIESKA – średnio długa i dość łatwa,
start indywidualny
(liczy się ukończenie trasy)
CZERWONA – dość długa i dość trudna,
start indywidualny
(liczy się ukończenie trasy)
CZARNA – długa i trudna,
start indywidualny
(liczy się ukończenie trasy)
Zasady rywalizacji są integralną częścią Regulaminu Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”, i można znaleźć je poniżej tego dokumentu.
Start wszystkich uczestników odbywa się w wyznaczonych minutach startowych, przydzielonych w biurze imprezy. Po starcie uczestnicy zmierzają do mety non-stop.
Klasyfikacja:
Wyniki wstępne będą dostępne w bazie imprezy.
Na trasach zielonej, niebieskiej, czerwonej i czarnej także z podziałem na płeć.
Uwaga:
Na trasie rodzinnej nie będzie mierzony czas. Liczy się ukończenie trasy.
Na wszystkich trasach mapy topograficzne, kolorowe. Aktualizacja mapy wrzesień 2015, z naniesioną symboliką do biegów na orientację. Dokładne skale map zostaną podane w komunikacie technicznym. Trasy będą budowane w skali od 1:4000 do 1:10000.
Na punktach kontrolnych znajdują się płócienne (przestrzenne) lampiony biało pomarańczowe wraz z perforatorem do potwierdzania PK. Każdy punkt ma umieszczony swój numer PK widoczny z każdej strony lampionu. Potwierdzenie PK następuje poprzez perforację karty startowej w kolejnej kratce numeru PK perforatorem z PK.
– każdy uczestnik bierze udział w losowaniu drobnych upominków,
– mapa z trasą biegu,
– komunikat techniczny,
– pamiątkowy dyplom dla każdego uczestnika,
– coś na ząb na mecie imprezy,
– napój lub gorąca herbata,
– opiekę sędziowską,
-protokół z imprezy (w formie elektronicznej),
– potwierdzenie punktów do OInO,
– świeże powietrze (nawet całkiem sporo) i dobrą zabawę,
– inne nieujawnione w miarę możliwości organizacyjnych.
Szczegółowy Komunikat techniczny z omówieniem tras będzie dostępny w Bazie imprezy oraz na stronie internetowej www.harpus.pl
Uczestnicy obowiązani są szanować środowisko naturalne, w którym poruszają się podczas imprezy. Uczestnicy nie mogą zanieczyszczać terenu i pozostawiać śmieci na trasach. W przypadku naruszania tego przepisu, uczestnicy mogą być ukarani dyskwalifikacją.
Informacje dotyczące danych osobowych, wizerunku oraz korespondencji są integralną częścią Regulaminu Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś” i można znaleźć je poniżej tego dokumentu.
– impreza na orientację odbędzie się bez względu na pogodę;
– uczestnicy startują na własną odpowiedzialność;
– zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń;
– uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie;
– ostateczna interpretacja komunikatu startowego należy do organizatorów;
– za szkody wyrządzone przez uczestników wobec innych uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada;
– organizatorzy nie odpowiadają za rzeczy pozostawione bez opieki;
– młodzież poniżej 18 roku życia startuje za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego;
– wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich w bazie „Harpusia” jak i na trasach imprezy.
Budowniczy trasy był już w terenie i dzielnie przygotowuje mapę
[Nie znaleziono pliku]Kolejna edycja DInO „Harpuś” odbędzie się 20.09.2015 w ramach drugiego dnia Święta Południa Gdańska. Baza imprezy zlokalizowana będzie nad zbiornikiem retencyjnym Świętokrzyska. Tym razem na uczestników DInO Harpuś oraz mieszkańców południowych dzielnic gdańska będzie przygotowanych kilka atrakcji przez Radę Dzielnicy Ujeścisko-Łostowice.
Wyniki z ostatniej edycji na Westerplatte znajdują się w zakładce wyniki. Zapraszamy do porównania czasów przebycia poszczególnych tras. Do zobacenia na kolejnej edycji w Dzielnicy Ujeścisko-Łostowice
Kolejna edycja DInO „Harpus” już za nami. Tym razem uczestnicy przemierzali Półwysep Westerplatte z mapą. Była to doskonała okazja aby, aktywnie spędzić niedzielne przedpołudnie wraz z całą rodziną. Na mecie czekały upominki do wylosowania przygotowane przez Muzeum Drugiej Wojny Światowej w Gdańsku. Szczęśliwcy wylosowali koszulki, pendrive, gry edukacyjne, kompasy, siatki płócienne oraz odblaski.
Zapraszam do galerii zdjęć z DInO na Westerplatte
Patronat medialny na imprezą objęły portale internetowe:
Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział oraz zapraszamy na kolejną Dzielnicową Imprezę na Orientację „Harpuś”, która odbędzie się w ramach Święta Południa Gdańska dnia 20.09.2015. Impreza zostanie współorganizowana przez Radę Dzielnicy Ujeścisko-Łostowice.