Harpus na Ujescisku 22.05.2016 – informacje, regulamin

Kolejny Harpuś odbędzie się w dzielnicy Ujeścisko-Łostowice. Ternem zmagań będzie lasek z Kozaczą Górą oraz osiedle przy lasku. Współorganizatorem najbliższej imprezy jest Rada Dzielnicy Ujeścisko-Łostowice. Partnerem imprezy będzie SM Ujeścisko, Przedszkole Ujeścisko i Medica Ujeścisko. W bazie Harpusia będą czekały atrakcje dla dzieci takie jak: malowanie twarzy, konkursy dla dzieci, kręcenie baloników itp.

Regulamin Harpusia na Ujeścisku 22.05.2016 w formie PDF

 

[Nie znaleziono pliku]

 

 

Harpuś ma na celu zachęcić do stawiania pierwszych kroków podczas imprezy na orientację. Poniżej na zdjęciu przedstawiam informacje „Co się dzieje na Harpusiu?”

 

 

Mom

 

Skrócony regulamin 22.05.2016. Pełny regulamin znajduje się w pliku PDF – powyżej

  1. Organizator:

Pomorski Klub Orientacji „HARPAGAN” z siedzibą w Gdańsku, ul Ogarna 72, 80-826 Gdańsk,  tel. 606 210-024, e-mail harpus@nullharpagan.pl, www.harpagan.pl/harpus

  1. Termin i miejsce: 22 maja 2016 (niedziela); – Gdańsk Ujeścisko – Łostowice „Kozacza Góra”
  2. Baza i biuro imprezy:[mapsmarker marker=”10″]Biuro imprezy przyjmuje uczestników od godziny 10.30 do 13.00;Baza i biuro imprezy zlokalizowane będzie przy Spółdzielni Mieszkaniowej „Ujeścisko” ul. Płocka 6

    Lokalizacja GPS 

    Lokalizacja GPS  : 54.327436, 18.595411

    https://goo.gl/maps/TxTnLawuXv62

 

  1.  Mapa Ujeścisko
    1. Dojazd i dojście:

    Istnieje możliwość dojazdu komunikacją miejską. Docelowy przystanek – Płocka

    http://trojmiasto.jakdojade.pl/

     

    1. Współpraca:

    Współorganizator:

    Rada Dzielnicy Ujeścisko-Łostowice

    Partnerzy

    Biuro Turystyki  Aktywnej KOMPAS

    Pizzeria Leone

    Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ujeścisko”

    Medica Ujeścisko

    Żłobek i Przedszkole „Ujeścisko”

    Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku

    Patronat medialny

    Portal www.trojmiasto.pl

    Portal www.gdansk.pl

    Portal www.pomorskie.eu

    Radio Gdańsk

    Pomorska Federacja Sportu

    PTTK Oddział Regionalny Gdańsk

    Gdańska Organizacja Turystyczna

     

     

    1. Cel imprezy na orientację:

    – rozwijanie wśród dzieci, młodzieży i dorosłych zamiłowania do uprawiania sportu, zachęcenie do turystyki aktywnej i rekreacji,

    – popularyzacja imprez na orientację, jako doskonałej formy niekonwencjonalnego wypoczynku dla rodzin,

    – wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację,

    – praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem,

    – ukazanie uczestnikom ciekawych miejsc do spędzania czasu wolnego w gdańskich dzielnicach,

    1. Zespół organizacyjny:

    Impreza organizowana jest przez grono klubowiczek, klubowiczów i sympatyków Pomorskiego Klubu Orientacji HARPAGAN.

     

    1. Program imprezy:

    19 czerwca 2016 (niedziela):

    RAMOWY PROGRAM IMPREZY:

    od 10.30 do 13.00 praca biura imprezy,

    10.50 otwarcie imprezy (przekazanie informacji dotyczących tras, przywitanie uczestników)

    11.00 godzina „0” dla wszystkich tras,

    11:00 – 13:00 start wszystkich tras

    14.30 – zakończenie imprezy

    losowanie nagród i odbiór dyplomów odbywa się zaraz po przybyciu na metę;

    orientacyjne wyniki ze wszystkich tras będą wywieszane w trakcie trwania imprezy;

 

  1. Opłata startowa:

 

Trasy:Wysokość opłaty startowej: Osoby zgłoszone w terminie do piątku 20.05.2016 włącznie. Opłata płatna w Biurze, w bazie imprezy. Osoby niezgłoszone w terminie. Opłata płatna w Biurze, w bazie imprezy.
Dzieci do 6 roku życia, roczniki 2010 i młodsi 0 zł 0 zł
Dzieci do 12 roku życia, roczniki: 2004 i młodsi 0 zł 0 zł
Młodzież do 20 roku życia, roczniki: 1996-2003 10 zł 15 zł
Dorośli roczniki: 1995 i starsi 15 zł 20 zł

 

  1. Zgłoszenia:

Internet: Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 20 maja 2016 roku (piątek) poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie www.harpagan.pl/harpus

Na miejscu, w biurze imprezy: Na każdą trasę startową jest ustalony limit zgłoszeń. Zalecamy zgłoszenia poprzez internet. Na miejscu tylko do wyczerpania pakietów startowych w ramach limitów na danej trasie.

  1. Uczestnictwo:

Prawo uczestnictwa w Dzielnicowej Imprezie na Orientację „Harpuś” mają osoby:

–  które ukończyły 18 lat oraz

– osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć tylko za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego

 

Formularz „”Pozwolenia na uczestnictwo osoby niepełnoletniej”” można pobrać ze strony imprezy, z działu „”Pliki do pobrania”, lub w bazie imprezy.

Każdy uczestnik startuje na własną odpowiedzialność (w przypadku uczestników niepełnoletnich na wyłączną odpowiedzialność rodzica lub opiekuna prawnego). Dopuszcza się do uczestnictwa w imprezie wyłącznie osoby posiadające dobry stan zdrowia, nieposiadające przeciwwskazań medycznych do uczestnictwa w imprezie na orientację. Ten fakt uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem na formularzu przygotowanym przez Organizatora.

– W przypadku osób niepełnoletnich potwierdzenie dobrego stanu zdrowia, braku przeciwwskazań medycznych oraz wyrażenie zgody na udział w dzielnicowej imprezie na orientację „Harpuś” potwierdza na formularzu „Pozwolenia na start osoby niepełnoletniej” własnoręcznym podpisem rodzic lub opiekun prawny nieletniego uczestnika oraz osoba, której opiekunowie prawni powierzyli opiekę nad nieletnim w czasie trwania imprezy.

  1. Kategorie startowe:

Na wszystkich trasach istnieje możliwość startu w zespołach bądź indywidualnie.

Opis kategorii startowych

ZIELONA – krótka i łatwa,

 (liczy się ukończenie trasy)

NIEBIESKA – średnio długa i dość łatwa,

 (liczy się ukończenie trasy)

CZERWONA – dość długa i dość trudna,

 (liczy się ukończenie trasy)

CZARNA – długa i trudna,

 (liczy się ukończenie trasy)

 

  1. Zasady rywalizacji:

Zasady rywalizacji są integralną częścią Regulaminu Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”, i można znaleźć je na stronie imprezy www.harpagan.pl/harpus

 

Start wszystkich uczestników odbywa się w wyznaczonych minutach startowych, przydzielonych w biurze imprezy. Po starcie uczestnicy zmierzają do mety non-stop.

 

Klasyfikacja:

Wyniki wstępne będą dostępne w bazie imprezy.  Wyniki końcowe będą dostępne w przeciągu dwóch dni po zakończonej imprezie.

 

  1. Mapy:

Na wszystkich trasach mapy do biegów na orientację,  kolorowe. Dokładne skale map zostaną podane w komunikacie technicznym. Trasy będą budowane w skali od 1:4000 do 1:10000.

  1. Punkty Kontrolne i ich potwierdzanie:

Na punktach kontrolnych znajdują się płócienne (przestrzenne) lampiony biało pomarańczowe wraz z perforatorem do potwierdzania PK. Każdy punkt ma umieszczony swój numer PK widoczny z każdej strony lampionu. Potwierdzenie PK następuje poprzez perforację karty startowej w kolejnej kratce numeru PK perforatorem z PK.

  1. Nagrody:

– każdy uczestnik bierze udział w losowaniu drobnych upominków,

  1. Świadczenia:

– mapa z trasą biegu,

– komunikat techniczny,

– pamiątkowy dyplom dla każdego uczestnika,

– odcisk pamiątkowej pieczęci;

– coś na ząb na mecie imprezy,

– napój lub gorąca herbata,

– opiekę sędziowską,

-protokół z imprezy (w formie elektronicznej),

– potwierdzenie punktów do OInO,

– świeże powietrze (nawet całkiem sporo) i dobrą zabawę,

– inne nieujawnione w miarę możliwości organizacyjnych.

  1. Komunikat techniczny:

Szczegółowy Komunikat techniczny z omówieniem tras będzie dostępny w Bazie imprezy oraz na stronie internetowej http://www.harpagan.pl/harpus

  1. Ochrona środowiska naturalnego:

Uczestnicy obowiązani są szanować środowisko naturalne, w którym poruszają się podczas imprezy. Uczestnicy nie mogą zanieczyszczać terenu i pozostawiać śmieci na trasach. W przypadku naruszania tego przepisu, uczestnicy mogą być ukarani dyskwalifikacją.

  1. Dane osobowe, wizerunek oraz korespondencja:

Informacje dotyczące danych osobowych, wizerunku oraz korespondencji są integralną częścią Regulaminu Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś” i można znaleźć je poniżej tego dokumentu.

  1. Postanowienia końcowe:

– impreza na orientację odbędzie się bez względu na pogodę;

– uczestnicy startują na własną odpowiedzialność;

– zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń;

– uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie;

– ostateczna interpretacja komunikatu startowego należy do organizatorów;

– za szkody wyrządzone przez uczestników wobec innych uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada;

– organizatorzy nie odpowiadają za rzeczy pozostawione bez opieki;

– młodzież poniżej 18 roku życia startuje za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego;

– wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich w bazie „Harpusia” jak i na trasach imprezy.