Harpus na Ujescisku 22.05.2016 – informacje, regulamin
Kolejny Harpuś odbędzie się w dzielnicy Ujeścisko-Łostowice. Ternem zmagań będzie lasek z Kozaczą Górą oraz osiedle przy lasku. Współorganizatorem najbliższej imprezy jest Rada Dzielnicy Ujeścisko-Łostowice. Partnerem imprezy będzie SM Ujeścisko, Przedszkole Ujeścisko i Medica Ujeścisko. W bazie Harpusia będą czekały atrakcje dla dzieci takie jak: malowanie twarzy, konkursy dla dzieci, kręcenie baloników itp.
Regulamin Harpusia na Ujeścisku 22.05.2016 w formie PDF
[Nie znaleziono pliku]
Harpuś ma na celu zachęcić do stawiania pierwszych kroków podczas imprezy na orientację. Poniżej na zdjęciu przedstawiam informacje „Co się dzieje na Harpusiu?”
Skrócony regulamin 22.05.2016. Pełny regulamin znajduje się w pliku PDF – powyżej
- Organizator:
Pomorski Klub Orientacji „HARPAGAN” z siedzibą w Gdańsku, ul Ogarna 72, 80-826 Gdańsk, tel. 606 210-024, e-mail harpus@nullharpagan.pl, www.harpagan.pl/harpus
- Termin i miejsce: 22 maja 2016 (niedziela); – Gdańsk Ujeścisko – Łostowice „Kozacza Góra”
- Baza i biuro imprezy:[mapsmarker marker=”10″]Biuro imprezy przyjmuje uczestników od godziny 10.30 do 13.00;Baza i biuro imprezy zlokalizowane będzie przy Spółdzielni Mieszkaniowej „Ujeścisko” ul. Płocka 6
Lokalizacja GPS
Lokalizacja GPS : 54.327436, 18.595411
-
- Dojazd i dojście:
Istnieje możliwość dojazdu komunikacją miejską. Docelowy przystanek – Płocka
http://trojmiasto.jakdojade.pl/
- Współpraca:
Współorganizator:
Rada Dzielnicy Ujeścisko-Łostowice
Partnerzy
Biuro Turystyki Aktywnej KOMPAS
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ujeścisko”
Żłobek i Przedszkole „Ujeścisko”
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
Patronat medialny
Portal www.trojmiasto.pl
Portal www.gdansk.pl
Portal www.pomorskie.eu
PTTK Oddział Regionalny Gdańsk
Gdańska Organizacja Turystyczna
- Cel imprezy na orientację:
– rozwijanie wśród dzieci, młodzieży i dorosłych zamiłowania do uprawiania sportu, zachęcenie do turystyki aktywnej i rekreacji,
– popularyzacja imprez na orientację, jako doskonałej formy niekonwencjonalnego wypoczynku dla rodzin,
– wymiana doświadczeń przez sympatyków imprez na orientację,
– praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem,
– ukazanie uczestnikom ciekawych miejsc do spędzania czasu wolnego w gdańskich dzielnicach,
- Zespół organizacyjny:
Impreza organizowana jest przez grono klubowiczek, klubowiczów i sympatyków Pomorskiego Klubu Orientacji HARPAGAN.
- Program imprezy:
19 czerwca 2016 (niedziela):
RAMOWY PROGRAM IMPREZY:
od 10.30 do 13.00 praca biura imprezy,
10.50 otwarcie imprezy (przekazanie informacji dotyczących tras, przywitanie uczestników)
11.00 godzina „0” dla wszystkich tras,
11:00 – 13:00 start wszystkich tras
14.30 – zakończenie imprezy
losowanie nagród i odbiór dyplomów odbywa się zaraz po przybyciu na metę;
orientacyjne wyniki ze wszystkich tras będą wywieszane w trakcie trwania imprezy;
- Opłata startowa:
Trasy:Wysokość opłaty startowej: | Osoby zgłoszone w terminie do piątku 20.05.2016 włącznie. Opłata płatna w Biurze, w bazie imprezy. | Osoby niezgłoszone w terminie. Opłata płatna w Biurze, w bazie imprezy. |
Dzieci do 6 roku życia, roczniki 2010 i młodsi | 0 zł | 0 zł |
Dzieci do 12 roku życia, roczniki: 2004 i młodsi | 0 zł | 0 zł |
Młodzież do 20 roku życia, roczniki: 1996-2003 | 10 zł | 15 zł |
Dorośli roczniki: 1995 i starsi | 15 zł | 20 zł |
- Zgłoszenia:
Internet: Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 20 maja 2016 roku (piątek) poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie www.harpagan.pl/harpus
Na miejscu, w biurze imprezy: Na każdą trasę startową jest ustalony limit zgłoszeń. Zalecamy zgłoszenia poprzez internet. Na miejscu tylko do wyczerpania pakietów startowych w ramach limitów na danej trasie.
- Uczestnictwo:
Prawo uczestnictwa w Dzielnicowej Imprezie na Orientację „Harpuś” mają osoby:
– które ukończyły 18 lat oraz
– osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć tylko za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego
Formularz ”Pozwolenia na uczestnictwo osoby niepełnoletniej” można pobrać ze strony imprezy, z działu ”Pliki do pobrania”, lub w bazie imprezy.
Każdy uczestnik startuje na własną odpowiedzialność (w przypadku uczestników niepełnoletnich na wyłączną odpowiedzialność rodzica lub opiekuna prawnego). Dopuszcza się do uczestnictwa w imprezie wyłącznie osoby posiadające dobry stan zdrowia, nieposiadające przeciwwskazań medycznych do uczestnictwa w imprezie na orientację. Ten fakt uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem na formularzu przygotowanym przez Organizatora.
– W przypadku osób niepełnoletnich potwierdzenie dobrego stanu zdrowia, braku przeciwwskazań medycznych oraz wyrażenie zgody na udział w dzielnicowej imprezie na orientację „Harpuś” potwierdza na formularzu Pozwolenia na start osoby niepełnoletniej własnoręcznym podpisem rodzic lub opiekun prawny nieletniego uczestnika oraz osoba, której opiekunowie prawni powierzyli opiekę nad nieletnim w czasie trwania imprezy.
- Kategorie startowe:
Na wszystkich trasach istnieje możliwość startu w zespołach bądź indywidualnie.
Opis kategorii startowych
ZIELONA – krótka i łatwa,
(liczy się ukończenie trasy)
NIEBIESKA – średnio długa i dość łatwa,
(liczy się ukończenie trasy)
CZERWONA – dość długa i dość trudna,
(liczy się ukończenie trasy)
CZARNA – długa i trudna,
(liczy się ukończenie trasy)
- Zasady rywalizacji:
Zasady rywalizacji są integralną częścią Regulaminu Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś”, i można znaleźć je na stronie imprezy www.harpagan.pl/harpus
Start wszystkich uczestników odbywa się w wyznaczonych minutach startowych, przydzielonych w biurze imprezy. Po starcie uczestnicy zmierzają do mety non-stop.
Klasyfikacja:
Wyniki wstępne będą dostępne w bazie imprezy. Wyniki końcowe będą dostępne w przeciągu dwóch dni po zakończonej imprezie.
- Mapy:
Na wszystkich trasach mapy do biegów na orientację, kolorowe. Dokładne skale map zostaną podane w komunikacie technicznym. Trasy będą budowane w skali od 1:4000 do 1:10000.
- Punkty Kontrolne i ich potwierdzanie:
Na punktach kontrolnych znajdują się płócienne (przestrzenne) lampiony biało pomarańczowe wraz z perforatorem do potwierdzania PK. Każdy punkt ma umieszczony swój numer PK widoczny z każdej strony lampionu. Potwierdzenie PK następuje poprzez perforację karty startowej w kolejnej kratce numeru PK perforatorem z PK.
- Nagrody:
– każdy uczestnik bierze udział w losowaniu drobnych upominków,
- Świadczenia:
– mapa z trasą biegu,
– komunikat techniczny,
– pamiątkowy dyplom dla każdego uczestnika,
– odcisk pamiątkowej pieczęci;
– coś na ząb na mecie imprezy,
– napój lub gorąca herbata,
– opiekę sędziowską,
-protokół z imprezy (w formie elektronicznej),
– potwierdzenie punktów do OInO,
– świeże powietrze (nawet całkiem sporo) i dobrą zabawę,
– inne nieujawnione w miarę możliwości organizacyjnych.
- Komunikat techniczny:
Szczegółowy Komunikat techniczny z omówieniem tras będzie dostępny w Bazie imprezy oraz na stronie internetowej http://www.harpagan.pl/harpus
- Ochrona środowiska naturalnego:
Uczestnicy obowiązani są szanować środowisko naturalne, w którym poruszają się podczas imprezy. Uczestnicy nie mogą zanieczyszczać terenu i pozostawiać śmieci na trasach. W przypadku naruszania tego przepisu, uczestnicy mogą być ukarani dyskwalifikacją.
- Dane osobowe, wizerunek oraz korespondencja:
Informacje dotyczące danych osobowych, wizerunku oraz korespondencji są integralną częścią Regulaminu Dzielnicowej Imprezy na Orientację „Harpuś” i można znaleźć je poniżej tego dokumentu.
- Postanowienia końcowe:
– impreza na orientację odbędzie się bez względu na pogodę;
– uczestnicy startują na własną odpowiedzialność;
– zgłoszenie po terminie nie gwarantuje pełnych świadczeń;
– uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie;
– ostateczna interpretacja komunikatu startowego należy do organizatorów;
– za szkody wyrządzone przez uczestników wobec innych uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada;
– organizatorzy nie odpowiadają za rzeczy pozostawione bez opieki;
– młodzież poniżej 18 roku życia startuje za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego;
– wymagana będzie duża porcja humoru oraz wyrozumiałości dla wszystkich w bazie „Harpusia” jak i na trasach imprezy.