Najbliższy Harpuś odbędzie się 10 czerwca (sobota) na terenie Sopotu w ramach obchodów Dni Kurortu.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami!

1. Miejsce bazy
Wkrótce.
Spotykamy się na świeżym powietrzu.
Współrzędne GPS: wkrótce
Poniżej znajdziesz mapę z zaznaczoną pinezką:
2. Opis punktów i skala mapy, forma imprezy
- punkty kontrolne w terenie zostaną oznaczone przestrzennymi biało-pomarańczowymi lampionami
- szczegółowe informacje odnośnie długości tras, skali mapy oraz opisy punktów kontrolnych zostaną podane na mapie i będą wywieszone w bazie imprezy
3. Regulamin Imprezy
Regulamin Dzielnicowej Imprezy na Orientację Harpuś
4. Współpraca
Miasto Sopot
Biuro Turystyki Aktywnej KOMPAS
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
U Igora – serwis rowerowy i narciarski
Portal www.trojmiasto.pl
Portal www.gdansk.pl
Portal www.pomorskie.eu
Portal www.pieknekaszuby.pl
PTTK Oddział Regionalny Gdańsk
Gdańska Organizacja Turystyczna
5. Ramowy program
- od 10.30 – czynna baza imprezy,
- od 10.30 do 13.00 – praca biura imprezy,
- 10.30 godzina „0” dla wszystkich tras,
- 10.30 – 13.00 start wszystkich tras (można wystartować w dowolnym momencie, nie trzeba przychodzić na 10:30),
- do 14:00 – PK ustawione w terenie i czynna meta,
- po powrocie na metę: poczęstunek, losowanie upominków, dyplomy, zdawanie numerów, pieczątki i inne atrakcje,
- 14:15 – zamknięcie bazy imprezy.
Po powrocie na metę:
- dla wszystkich przygotowujemy napoje i zdrowe przekąski,
- losowanie upominków,
- odbiór dyplomów, naklejek i wpisy do książeczek,
- pamiątkowe zdjęcia w harpusiowej ramce,
- wyniki oficjalne pojawią się na stronie internetowej po imprezie.
6. Opłata startowa
Mieszkańcy Sopotu startują bez opłat.
Obywatele Ukrainy startują bez opłat.
7. Zgody na start dla dzieci
Druki będą dostępne w biurze imprezy. Jeśli Twoje dziecko/podopieczny startuje pod opieką innego dorosłego, a Ty nie będziesz obecny/a – prosimy o przekazanie zgody na start dziecka (wzór zgody dostępny jest do pobrania TUTAJ).