Zgodnie z obietnicą, przekazuję ważne informacje przedrajdowe – wszystkie pozostałe tematy zostaną opisane w KOMUNIKACIE TECHNICZNYM, który ukaże się 13.10.2021 na naszej stronie.
Proszę, przeczytaj uważnie.
NOCLEGI
Istnieje możliwość noclegu na terenie naszej bazy rajdowej, tj. ośrodka harcerskiego ZHP Warszawa-Południe w domkach lub w namiocie.
UWAGA – wszystkimi rezerwacjami zajmuje się p. Krystyna Mamak, komendantka ośrodka.
My jako organizator zastrzegamy sobie 2 rzeczy:
– wszystkie osoby, które zarezerwują nocleg z piątku na sobotę, zapraszamy na teren bazy od godz. 18:00 (czyli od momentu otwarcia samej bazy) – wcześniej prowadzimy prace przygotowawcze.
– jako zespół organizacyjny pracujemy non-stop, więc oprócz śpiewu ptaków, w nocy i nad ranem jest szansa usłyszeć młotki, urywające się telefony i przemarsz wojsk (weź stopery, jeśli masz lekki sen). Prosimy o wyrozumiałość.
OPCJE NOCLEGOWE
– domki od 2 do 6 osób, nieogrzewane, przyjazd z własnym, ciepłym śpiworem, częściowo łóżka piętrowe. Prosimy dobierać się we własnym zakresie w grupy od 2-6 osób i wysyłać 1 maila z rezerwacją. Cena ok. 30 zł/osobę za dobę (można nocować 1 lub 2 doby).
– namioty – prosimy wysyłać maila z rezerwacją miejsca na namiot, by ośrodek mógł zaplanować odpowiednią powierzchnię.
REZERWACJA:
Mailowa, tylko tu: krystyna.mamak@nullzhp.net.pl
Nie pośredniczymy w rezerwacji noclegu, a liczba miejsc jest ograniczona. Zapraszamy do skorzystania wszystkich chętnych 😊
ZAKOŃCZENIE RAJDU
Zdecydowaliśmy, że w tym roku uroczyste zakończenie nie odbędzie się w formie tradycyjnej, a online, w terminie wyznaczonym po rajdzie. Decyzja podyktowana jest brakiem możliwości organizacji pod zadaszeniem, w komfortowych warunkach i przy zachowaniu dystansu społecznego. To oznacza, że statuetki za zajęcie miejsc I-III z każdej z tras zostaną wręczone po rajdzie w dogodnym dla każdego terminie, a losowanie nagród odbędzie się online.
Medale i dyplomy uczestnictwa każdy otrzyma na mecie (medal) i w biurze SI (dyplom) od razu po powrocie z trasy.
Zdobywcy tytułu Harpagana (TP100, TR200, TM150) certyfikaty i blachy również otrzymają po powrocie z trasy i po sczytaniu wyniku. Media zadbają o pamiątki fotograficzne, a sztab rajdowy o uścisk dłoni Prezesa.
Na otarcie łez, w sobotę od ok. 20:00 rozpalimy dla Was ognisko, więc zapraszamy do wspólnej analizy tras, wymiany wrażeń i pozostania w bazie dłużej.
Baza otwarta jest tradycyjnie do niedzieli do godz. 9:00 (ale hałasować będziemy wcześniej).
W razie pytań zapraszamy.