FAQ

Zapłaciłem, a nie ma mnie na liście startowej umieszczonej na stronie internetowej. Dlaczego?

Biuro Rajdu weryfikuje wszystkie zgłoszenia ręcznie. Ze względu na dużą liczbę uczestników, potrzebujemy czasu na zweryfikowanie wszystkich zgłoszeń. Lista startowa jest regularnie aktualizowana, więc czekaj cierpliwie :) Jeżeli mimo zgłoszenia oraz dokonania wpłaty dalej nie pojawiasz się na liście, napisz na rajd@nullharpagan.pl, powołując się na swój numer ID. Dla pewności weź ze sobą na Rajd potwierdzenie dokonanego przelewu.

Pojawienie się na liście potwierdzonych zgłoszeń – oznacza, że Twoja wpłata wpłynęła. Koło nazwiska pojawi się stosowna uwaga – „opłacono” lub w innym przypadku „niedopłata”, „nadpłata”.

Numery startowe nadawane są w tygodniu przed rajdem.

Czy można zmienić trasę?

Tak, jest to możliwe do końca zapisów online. Odsyłamy do naszego regulaminu, punkt 16. -> klik

Czym różni się numer ID od numeru startowego?

Numer ID jest numerem automatycznie przydzielanym przez system zgłoszeniowy, natomiast numer startowy przydzielany jest przez biuro rajdu w zależności od wybranej trasy i jest nadawany w po zweryfikowaniu opłaty w tygodniu przed rajdem. Odbierając pakiet startowy powołuj się na numer startowy. W bazie będą wywieszone listy startowe wg numerów oraz wg nazwisk, by łatwo sprawdzić numer startowy przed odbiorem pakietu.

Czy można wchodzić do szkoły z rowerem?

Prosimy poruszać się z rowerami jedynie na świeżym powietrzu. Chcąc wejść do szkoły, zostaw rower w naszej przechowalni. Prosimy o zachowanie zasad bezpieczeństwa.

Gdzie i w jakich dniach mogę odebrać koszulkę, którą zamówiłem przez Internet?

Wszystkie zamówione przez Internet koszulki można odbierać w Sklepiku/Punkcie Informacyjnym w godzinach jego otwarcia, o których informujemy w komunikacie technicznym. Jeśli nie zamawiałeś koszulki przez Internet to istnieje możliwość zakupienia jej – liczba koszulek ograniczona.

Gdzie w bazie mogę dostać wrzątek? Czy uczestnicy mają dostęp do czajników?

Na terenie bazy znajdą się ogólnodostępne warniki (będą rozstawione w dogodnym dla uczestników miejscu). Dodatkowo będzie przygotowana kawa, herbata + dodatki i kubeczki. Zapraszamy do korzystania! Dostępna będzie również kuchenka mikrofalowa.

Kiedy i gdzie wydawane są mapy?

Mapy wydawane są na 5 minut przed startem danej trasy na placu startowym. Mapy rozdawane są w kilku sektorach (utworzonych na podstawie numerów startowych uczestników). W oczekiwaniu na mapę startujący powinni ustawiać się w linii w kolejności od najmniejszego do największego numeru przy danym stanowisku – przyspieszy to wydawanie numerowanych map.

Gdzie odebrać mapę, jeśli nie zdążyłem na start?

Jeżeli spóźnisz się na start, nie martw się! Spóźniony uczestnik każdej trasy może odebrać swoją mapę na placu startowym, w namiocie przy scenie. Pamiętaj, że limit czasu nie ulegnie wydłużeniu!

Dlaczego nie ma parkingów bezpośrednio przy bazie?

Na każdą edycję Rajdu przygotowujemy parkingi w okolicy bazy – nie zawsze możliwe jest zaparkowanie samochodu bezpośrednio przed szkołą ze względu na fizyczny brak miejsca. Jeśli przy bazie jest miejsce, to na pewno zostanie udostępnione jako parking :) Na każdą edycję parkingi przygotowane są na szacowaną liczbę uczestników.

Jaka jest aktualność map?

Wszystkie mapy wykorzystywane na Harpaganie to najbardziej aktualne mapy dostępne na rynku, które aktualizujemy bezpośrednio przed Rajdem o kluczowe dla nawigacji elementy.

Czy na punktach kontrolnych będzie wyżywienie i woda?

Większość punktów kontrolnych składa się jedynie z lampionu oraz stacji SportIdent (są to punkty bezobsługowe).

Na punktach oznaczonych na mapie kubeczkiem będzie można uzupełnić wodę do własnych butelek i bidonów.

Na każdej z tras będą przygotowane tzw. Odżywcze Punkty Kontrolne (na mapie dodatkowo oznaczone widelcem), gdzie będzie można zjeść kiełbaskę z ogniska, uzupełnić kalorie w postaci bananów, wafelków itd.

Dokładny jadłospis punktów pojawi się w komunikacie technicznym.

Czy dostanę certyfikat i medal Harpagana?

Jedynie uczestnicy tras TP100, TR200, TM150, którzy potwierdzą komplet punktów kontrolnych i zmieszczą się w limicie czasu, otrzymują zaszczytny Tytuł Harpagana, certyfikat oraz medal Harpagana. Wszyscy uczestnicy otrzymują dyplom uczestnictwa (niezależnie od wyniku) – drukowany jest po powrocie na metę (zespół biura Sport Ident, po sczytaniu wyniku zawodnika).

W jakich godzinach mogę zjeść obiad? Czy muszę za niego zapłacić?

Obiad wydawany jest bezpośrednio po powrocie na metę. Posiłek wydawany jest na podstawie numeru startowego (podstawowy posiłek regeneracyjny wliczony jest w pakiet startowy każdego uczestnika, dodatkowe danie można opłacić przy rejestracji online).

Gdzie mogę umyć swój rower po powrocie z lasu?

Na terenie bazy znajduje się myjnia rowerowa. Jej lokalizację będzie można znaleźć na mapce w komunikacie technicznym.

Czy mogę wziąć udział w losowaniu nagród, jeśli nie ma mnie na zakończeniu?

Jedynie uczestnicy obecni na zakończeniu mają prawo do udziału w losowaniu nagród, poprzez wrzucenie losu do tomboli.

Na każde inne pytania chętnie odpowiemy:

info@nullharpagan.pl

oraz

Punkt Informacyjny w bazie Rajdu – dostępny (prawie) non-stop.